Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppas du har en gammal modell. Nya modeller har nämligen lithiumbatterier dom räcker längre men inte i evighet, då får man slänga hela varnaren för dom batterierna går inte att byta. Listigt värre ....not
Nja det finns gott om nya som man kan byta batteri i, vi köpte de som försäkringsbolaget rekommendera och som går att seriekoppla. Perfekt i vårt stora hus! :)
 
JAG HAR FÅTT JOBB!!! :banana: :banana: :banana:
Inte heltid, men jag fick ändå ett bättre erbjudande än väntat. När jag svarade på företagets annons så handlade det enbart om en timanställning, men chefen hade gillat mig så mycket att hon nu erbjöd mig en fast deltidstjänst med möjlighet till extratimmar :D Planen är jag börjar nästa vecka och jag är så jäkla pepp :D :D
Härligt! Grattis! ❤
 
Min särbo ogillar min exfru nästan lika mycket som min exfru gillar min särbo.
Så vi var för bi min exfru i helgen för att plocka upp mina barn som bor där för att åka ut för att äta lite pizza och fira att en av dem har lyckats fyll 20.
Exfrun mött mig med förolämpningar mot mig och min särbo.
Suck, vem orkar.
Men när jag pratade med min särbo så san hon, ditt ex måste ha ett så tråkigt liv att hon efter 6 år fortfarande orkar med förolämpningar och provocera. Kan bara hålla med.
 
Ser någon romcom på tv4play och tog just detta ur ugnen... Jahapp. Nybörjare med snittar men dessa har tyvärr krav på sig att vara fina så får se vad jag kan rädda😂 Annars något annat imorgon!
 

Bifogade filer

  • IMG_20221004_214244.webp
    IMG_20221004_214244.webp
    292,2 KB · Visningar: 36
60 minuter träning :love: Syster den äldre skickade sms och frågade om Pappas present, han fyller jämt i år. Svarade att jag skulle svara henne strax för är och tränar. Fick till svar min man har redan talat om det.
Hahaha lyckas alltid pricka tider när hennes man är på gymmet 😂 Så kan inte ens vara hemlig på gymmet längre skämt och sido..
Nu duschat och ska äta något och varva ned innan sängen lockar. Lagom mör i kroppen, förhoppningsvis hjälper det till så jag somnar 😅
 
JAG HAR FÅTT JOBB!!! :banana: :banana: :banana:
Inte heltid, men jag fick ändå ett bättre erbjudande än väntat. När jag svarade på företagets annons så handlade det enbart om en timanställning, men chefen hade gillat mig så mycket att hon nu erbjöd mig en fast deltidstjänst med möjlighet till extratimmar :D Planen är jag börjar nästa vecka och jag är så jäkla pepp :D :D
Grattis
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
585
· Visningar
26 530
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 834
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp