Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, sådant där är så himla trist! Jag hatar när annonserna är så missvisande.SÅDAN besvikelse när kappan kom.... Den passar inte ALLS.... Den är inte i närheten av vad måtten BORDE vara enligt annonsen. Jag mätte mig själv flera gånger och jämförde med måtten som angavs som storlek 46. Nuvarande kappan jag har är en storlek 44, så att detta skulle vara 46 är helt orimligt, enligt mig. Den är JÄTTESMAL. Nu antar jag att det inte alls finns några som helst krav på att säljaren ska ta tillbaka den och ge mig pengarna tillbaka, men jag har ändå ställt frågan. Utifrån att storleken är helt uppåt väggarna fel. SÅ besviken....
Ser framemot bildernaJag har också upptäckt att Kim är helt okej med att ha på sig tröjor och scarves. Hej halloweensektionen på amazon!
Jag också!Ser framemot bilderna
Ja, verkligen. Det var en hyfsad summa pengar dessutom... Vi får se vad jag får för svar. Om säljaren inte är hjälpsam lär jag lägga negativt omdöme...Åh, sådant där är så himla trist! Jag hatar när annonserna är så missvisande.
Förhoppningsvis får du vettigt svar, men ja, annars är det bara att lägga negativt omdöme och försöka sälja vidare så nära priset som möjligt.Ja, verkligen. Det var en hyfsad summa pengar dessutom... Vi får se vad jag får för svar. Om säljaren inte är hjälpsam lär jag lägga negativt omdöme...
Hoppas du har en gammal modell. Nya modeller har nämligen lithiumbatterier dom räcker längre men inte i evighet, då får man slänga hela varnaren för dom batterierna går inte att byta. Listigt värre ....notDet låter som att en brandvarnare vill få nytt batteri. Den säger nämligen "Dutt". Bäst att jag åtgärdar det och sen gör mig redo för att åka till Malmö. Utbildning även idag.
Det var ju en bra kompromiss i alla fallLoppan älskar ju att ligga i sängen så då hade husse fått sova på soffan varje natt hon hamnade bakom mina ben sedan.