Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är ju lättare, så borde ju sluta mindre på marken? Eller lika mycket som en stor hästSitter på jobb och funderar över lösdriftens kapacitet. Har ju flaggat för att jag har en plats ledig men fick frågan om fyra miniatyrer kan få plats. Som en stor i fyra delar eller?
Jag har frågat om de är rymmare, för hagen går vid 80-väg så det är av ganska stor vikt av de respekterar de trådar som är där.De är ju lättare, så borde ju sluta mindre på marken? Eller lika mycket som en stor häst
De gör du rätt i att köpa en kanelbulle till han . Glöm inte bort dig själv baraMin sambo kom hem som ett åskmoln, förstår honom dock när han ännu en gång blivit inbeordrad för nattjobb. Tror han är lite sliten helt enkelt. Får köpa en kanelbulle åt honom sen och se om han blir gladare.
Skönt att du vet varförFunderade på varför jag är så hungrig hela tiden men kom snabbt på varför. Min och makens oförmåga att pallra oss till skåpet och hämta en kondom vid behov. HMPF!! Aja, blir väl en sväng förbi korvmojjen då.
Men köp hem bara det som går åt. Sedan kan du ju lämna resten av tex mjölet hos någon bekant.Plattbaggar. Allt grynigt pudrigt är bannlyst tills de alla är jättedöda.
Vad utbildas du till?Det låter som att en brandvarnare vill få nytt batteri. Den säger nämligen "Dutt". Bäst att jag åtgärdar det och sen gör mig redo för att åka till Malmö. Utbildning även idag.
Duktiga ni varit..Läste precis av vattenmätaren. 45 kubik har vi gjort av på ett år. Låter lite?
Fast jag fattar inte vad vi gjort (eller inte gjort). Det är ju bra förstås, jag blev bara så förvånad.Duktiga ni varit..