Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
De är ju lättare, så borde ju sluta mindre på marken? Eller lika mycket som en stor häst
Jag har frågat om de är rymmare, för hagen går vid 80-väg så det är av ganska stor vikt av de respekterar de trådar som är där. :angel:

Vi har två ponnyboxar de kan stuvas in i om det blir tight i lösdriften också, vi har ju tre hästar som flyttar till våren då deras egna stall byggts klart så det är ju inte för evigt isåfall. Men då är det in- och utsläpp som ska arrangeras...
 
”Jobbar hemifrån”

F389650E-A02E-41F2-A2CB-D6F995FA2CC1.webp
 
Det är DRAMA i ett av mina väldigt nischade små intresseområden som jag dyker ner i då och då. Eller rättare sagt det var DRAMA för tre år sedan och jag läser om det nu, för så länge sedan var det visst sen min senaste dykning 🫠 Sitter alltså här smått chockad men samtidigt i vetskap om att världen antagligen har gått vidare vid det här laget 😂
 
Mockat och just nu står båda dörrarna öppna i stallet för att vädra ur lite. Man får passa på innan det blir minusgrader då åker alla fönster och dörrar igen och så går fläktarna på nätterna istället. Vill inte att vattenpumpen fryser sönder igen 🫣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
585
· Visningar
26 515
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp