Var du inte Gud
Glöm inte även Alien och Nisse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var du inte Gud
Allt-i-allo-supreme
Glöm inte även Alien och Nisse
Gud hör bön, här har du en känga! Du kan få en spark också, jag känner att du har varit godKan någon ge mig en liten spark där bak så jag får mig iväg för att göra ärenden?
Tror jag har en nästan likadan lampa nånstans. Har du också lyckats paja överdelen?Jag ligger i schäslongen och läser en bok. Katterna verkar tycka att trafiken på bron utanför är oerhört spännande. Nu kör ngn en slags sop-maskin. De har första parkett och iakttar noga
Visa bifogad fil 102247
Är iväg!Gud hör bön, här har du en känga! Du kan få en spark också, jag känner att du har varit god
Gud hör bön, här har du en känga! Du kan få en spark också, jag känner att du har varit god
Tror jag har en nästan likadan lampa nånstans. Har du också lyckats paja överdelen?
Är det din, din sambo eller Man vi skall gratta?Tar en paus i arbetsdagen med kaffe och överbliven födelsedagstårta
Förlåt men det låter hemskt... Jag har aldrig gillat violsmak. Tycker att det smakar tvål. Men å andra sidan ÄLSKAR jag koriander. Som en del människor tycker smakar tvål. Märkligt det där....Dricker te med violsmak
Älskar viol! Och koriander! Så gillar tydligen tvålFörlåt men det låter hemskt... Jag har aldrig gillat violsmak. Tycker att det smakar tvål. Men å andra sidan ÄLSKAR jag koriander. Som en del människor tycker smakar tvål. Märkligt det där....
Attans! När man tror sig ha en teori...Älskar viol! Och koriander!