Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njae?
Karpaltunnelbesvär ger väl först och främst känselbortfall och domningar? Inte smärtor? och tummen brukar vl inte vara berörd?

Jag är opererad i bägge händerna. Gick med det i över 20 år. Min läkare sa med ett snett leende att man fick räkna med känselbortfall och domningar efter så lång tid med diabetes.
När jag väl lyckades tjata mig till en undersökning så skällde de på mig för att jag väntat så länge.

Men det var underbart att få tillbaka känsel efter op..

Ok de var en gissning efter ja googlat 🙈
Ska nog ringa vc
 
Har varit ute på en rejäl promenad med hundarna. Drygt 1 1/2 timme i skog känns spännande när det dessutom är mörkt ute :D Min pannlampa är verkligen fantastisk. Det är så skönt att inte behöva planera promenader efter när det är ljust ute eller så.

Nu har jag duschat och myser på sängen med hundarna. Borde sätta mig och skriva/planera lite för nu med nytt jobb på G så har jag SÅ mycket inspiration osv för att komma igång med alla möjliga projekt. Fick mail idag med schemat för första veckan och det känns fortfarande super med allt.
 
Bröden klara räknade ut att ingredienser plus el blev en kostnad på cirka 8 kronor. Inte så illa i dessa dyrtider 🙂

IMG_20221005_210655340_HDR~2.webp
 
Det båser rejält.

Kastanjeträdet har mängder av kstanjer. Nu blåser de ner och marken runt förstubron är som en kullerstensgata. Vita skal och bruna nöter. De dunsat mot taket på förstubron så jag tror att et är nåt allvarligt som händer ute

Ekollonen dunsar också ner. Det är som att gå på rullgrus. Ändå har jag plockat en kasse till grannen skogsägaren. För henne att strö ut på önskat ställe. Skogen är ändå full av små ekplantor. :D
Varje ollon som blir kvar på gräsmattan verkar gro. Så jag har en matta av ekplantor i gräset i vår.
Här också. Almarna låter ganska rejält. Regn på tvären hela dagen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
585
· Visningar
26 514
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp