Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommet i träsket Älskar mina varmblod, så kloka och vänligaSto, varmblod, 11 år Obsessed Face heter hon
Ja det ska bli riktigt kul att lära känna henne!Välkommet i träsket Älskar mina varmblod, så kloka och vänliga
Åh, inkörd hos Stig S.Sto, varmblod, 11 år Obsessed Face heter hon
JaÅh, inkörd hos Stig S.
Vet du varför hon inte blev travhäst eller mamma?
Ok. Jag är uppväxt med travhästar så därför jag är nyfiken.Ja
Hon ska tydligen vara ursnabb i travet, men så fort det kom andra kompisar på banan så ville hon inte. Ingen träning hjälpte.
Varför de inte avlat på henne vet jag inte. Jag vet att de har gjort en utredning iaf och kommit fram till ett antal lämpliga hingstar.
Kul med folk som kan och har koll, är ju en egen värld det därOk. Jag är uppväxt med travhästar så därför jag är nyfiken.
Härligt!Jättefin! När vi hälsade på hade jag barnen med och de började rykta och jag rensade styng ägg. Hon stod och nästan spann som en katt och mös av att bli ompysslad
Ja underbart!Härligt!
Så roligt med ny häst
Är hon inriden? Hur blev det just hon som ni valde att titta på?Kul med folk som kan och har koll, är ju en egen värld det där
Hon är inriden men inte galopptränad. Han som äger henne är gammal vän till familjen, jag hörde av mig om att jag letar en travare som vill bli ridhäst. Tänkte att han känner ju massa travfolk Och då visade det sig att hon stod hos honomÄr hon inriden? Hur blev det just hon som ni valde att titta på?
Ja det verkade nästan vara lite ödet över det på ngt vis Tack!Meningen! Grattis! @wermlänning
Köra fyrhjuling (motorfordon) i naturen är inte tillåtet utan tillstånd. För nöjeskörning får man inte tillstånd.
*arg på folk som förstör naturen*
Jag kör iaf i skogen! Och när jag var anställd så körde vi även i känsligt område. Beror helt på hur man kör!Vi har många skogsvägar häromkring där vi har markägarnas tillåtelse att åka på. Vad jag har hittat så är det okej att framföra dom på skogsvägar.