Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Överlevde första dagen på jobbet efter semestern. Imorse grät jag en skvätt för att det kändes så motigt. Och för att jag inte vet om detta jobb är rätt för mig. Nu känns det bättre, men kanske inte helt bra. Ska försöka ge det lite mer tid, men jämför så mycket med mitt gamla jobb hela tiden.
 
Åh, skulle ge mycket för att få möjligheten för Evusheld! Fan vad bra för dig! :heartHär har vi förvisso, men det ska helst sparas till att användas som behandling på sjukhus för de som redan blivit sjuka... istället för proaktivt som det är tänkt. :down: Räknas också in bland de som till och med enligt FHM det går att överväga att ge till, men det finns så få doser... (paxlovid kommer också enbart att användas i slutenvården, det känns helt barockt jämfört med tex. USA).

I onskar verkligen att ALLA kunde fa det som raknas som "preventive" hjalp, det ar ju hela meningen med evunsheld, om jag forstar saken ratt.
 
Det blev så. Det var kärlek vid första ögonkastet och om 14 dagar flyttar hon till min stallplats 😍😍😍
 

Bifogade filer

  • Snapchat-311377959.webp
    Snapchat-311377959.webp
    61,1 KB · Visningar: 68
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 821
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 114
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 143
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp