Japp måndag den 8Börjar ni på måndag? Jag ska inte vara tillbaka igen förrän onsdag nästa vecka (10 augusti alltså), så vi har inte fått någon plan ännu.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp måndag den 8Börjar ni på måndag? Jag ska inte vara tillbaka igen förrän onsdag nästa vecka (10 augusti alltså), så vi har inte fått någon plan ännu.....
Eller snarare; två räkningar jag gjorde igår har dragits från sparkontot och jag vet fan varför dä jag kopplat det vanliga kontot så det ska de få förklara vad som pågår....Lååång telefonkö till Swedbank då mitt sparkonto sjunkit utan att JAG rört pengarna !
Du har inte råkat trycka i det kontot när du ska välja vilket konto räkningarna ska dras i från? Det har jag gjort.Eller snarare; två räkningar jag gjorde igår har dragits från sparkontot och jag vet fan varför dä jag kopplat det vanliga kontot så det ska de få förklara vad som pågår....
Jag tolkar det som att intygen inte måste in med samma intervall men de ska fortfarande in.Tvi fick meddelande från transportstyrelsen nu att det vill ha in läkarintyg. Läste dock på deras hemsida då det har tillkommit lite nya regler. (Förra gången vart det missförstånd med läkaren så det blev lite extraarbete)
Vad betyder detta?
Klippt från Transportstyrelsen
Behöver jag numer INTE lämna synintyg? Har ju alltid bokat först läkare sen ögonläkare typ.
- Kraven om att synintyg ska lämnas i samma intervall som läkarintyg avseende diabetessjukdomen har tagits bort från kapitlet om diabetes
Har jag tolkat detta rätt?
Kanske jag råkat göra ?!? Genom kivra men ser fasen inte hur jag kan ändra det ?!?Du har inte råkat trycka i det kontot när du ska välja vilket konto räkningarna ska dras i från? Det har jag gjort.
Går det inte att göra det via webben?Efter ett tag sa de att de kunde ringa upp när det är ens tur i kön, så nu ska de ringa upp istället. Känns bättre än att sitta i telefonkö 1,5 h Jag ringer väldigt sällan 11414 (ännu mer sällan 112), men har aldrig varit med om så här lång kö. Det känns dock inte befogat att ringa 112 för detta, så jag får snällt vänta Vilken tur att de hade en bil såpass nära
Löser sig, fick god hjälpDu har inte råkat trycka i det kontot när du ska välja vilket konto räkningarna ska dras i från? Det har jag gjort.
Men hur vart och när? Läkarintyget har ju 2 sidor en för läkaren och en för ögon.Jag tolkar det som att intygen inte måste in med samma intervall men de ska fortfarande in.
Vi anmälde henne försvunnen på webben men det verkade inte gå att anmäla henne upphittad på webben (men det kan ha varit pappas tjej som inte läste tillräckligt noga också ). Det är i alla fall gjort nu! De ringde upp och löste det på 2 minGår det inte att göra det via webben?
När jag tappade bort ett bankkort gjorde jag anmälan på webben (kanske inte går med försvunna djur) fast sen hittade jag det på hallgolvet så kunde gå in på webben med ärendenumret och skriva att jag hittat det.
Det gör mig inte så mycket att de är här om de beteer sig, nu var det flera smågrejer som byggde på varandra som fick mig att gå i taket. De är oftast hos honom på vardagarna så det jämnar nog ut sig i slutändan.Jag förstår. Kanske du skall "kräva" att de fördelar sitt helg- och ledigboende lite mer rättvist mellan dig och hans mamma. Jag vet ju inte hur hans boende hos mamman ser ut men jag tänker att det borde vara jämnt fördelat.
Tisdag, på mitt gamla jobb hade jag nog valt att börja så smått den här veckan eftersom vi hade flex och flera att planera ihop med. Nu blir det en intensiv vecka av planering, lära känna kollegor och lokaler innan eleverna kommer.Börjar ni på måndag? Jag ska inte vara tillbaka igen förrän onsdag nästa vecka (10 augusti alltså), så vi har inte fått någon plan ännu.....