Nichelle Nichols, är det hon som spelade ena halvan av den första kärleksrelationen mellan en vit och en svart person som visats i amerikansk tv?Michelle Nichols har lämnat oss, så tänker titta på lite star trek för att minnas henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nichelle Nichols, är det hon som spelade ena halvan av den första kärleksrelationen mellan en vit och en svart person som visats i amerikansk tv?Michelle Nichols har lämnat oss, så tänker titta på lite star trek för att minnas henne
Åh. Jag vill också handla på Sainsbury’s Finns mycket spännande i deras Free From-range.Åh jösses! Jag sprang in på Sainsburys lite sent omsider för en flaska vin och såg att de ställt upp en ny liten charkuterihylla med spännande korvar och salamis. Köpte på ett infall en Pajariel chorizo och OMG! Allt jag älskar med chorizo, men med rött kött!
Det här kan bli dyrt!
Den har jag aldrig undersökt, men du kanske kan beställa vissa saker? Jag brukar mest handla på Tesco, Sainsburys är dyrt.Åh. Jag vill också handla på Sainsbury’s Finns mycket spännande i deras Free From-range.
Kanske! Tror de hade växtbaserad double cream vid nåt tillfälle. Den är jag mest sugen på att testa, undrar om det skulle gå att skicka till Sverige. Men köpa riktiga påskägg till påsk hade jag också velat, och det borde ju gåDen har jag aldrig undersökt, men du kanske kan beställa vissa saker? Jag brukar mest handla på Tesco, Sainsburys är dyrt.
Double cream blir nog svårt att skicka desvärre. Svårt att ta med i resväskan också, men jag tänker att det säkert finns någon UK-affär i Svea ungefär som det finns Scandinavian Kitchen här man kan beställa ifrån.Kanske! Tror de hade växtbaserad double cream vid nåt tillfälle. Den är jag mest sugen på att testa, undrar om det skulle gå att skicka till Sverige. Men köpa riktiga påskägg till påsk hade jag också velat, och det borde ju gå
Ja, fördelen med att bara handla när man är på besök är att man kan räkna allt som semesterlyx, då går det bra med Sainsbury’s. Men bor man där förstår jag att man väljer Tesco. Vet inte om de fortfarande har dem men det fanns profiteroles där med en chokladganache som var helt beroendeframkallande!
Det finns en del! Får kolla upp lite igen.Double cream blir nog svårt att skicka desvärre. Svårt att ta med i resväskan också, men jag tänker att det säkert finns någon UK-affär i Svea ungefär som det finns Scandinavian Kitchen här man kan beställa ifrån.
Haha, jag som tycker att de svenska påskäggen är de riktiga. Här är de ju Urtråkiga! Bara choklad liksom, och oftast bara en enda typ av choklad dessutom. Bläh!
Profiterolerna tror jag finns fortfarande.
Choklad är ju så tråååkigt! Tacka vettja blandgodis i pappersägg.Det finns en del! Får kolla upp lite igen.
Haha förstår MEN med brittiska påskägg får man ju ofta choklad till som känns som en bonus
Vi kanske borde skicka rätt påskägg till varandra nästa gång!Choklad är ju så tråååkigt! Tacka vettja blandgodis i pappersägg.
Tur vi är olika.
I wish! Jag vågar inte sedan min sista omgång i hemliga påskharen då mitt paket inte kom igenom tullen. Jävla Brexit!Vi kanske borde skicka rätt påskägg till varandra nästa gång!
Åh det var en grej alltså? Vad skoj - och lika tråkigt att det inte funkade för digI wish! Jag vågar inte sedan min sista omgång i hemliga påskharen då mitt paket inte kom igenom tullen. Jävla Brexit!
jaNichelle Nichols, är det hon som spelade ena halvan av den första kärleksrelationen mellan en vit och en svart person som visats i amerikansk tv?
Vår är också hemma igen !! Han kom precis som vanligt nu på morgonen !!Vi har hittat S!
Stackars liten… hon är helt skakig men hon är hemma och verkar må bra under omständigheterna. Vi har erbjudit henne mat och vatten men hon behöver nog vila sig lite innan hon kan äta/dricka
@bettysmatte nu håller vi alla tummar och tassar för att din kisse också kommer hem hel snart