Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
If var jag besviken på.Försöker jämför kattförsäkringar
Klart man kanHar en "kan man slänga ut sitt vuxna barn så hon måste stå på egna ben"dag. Älskar ungen men hon behöver en realitycheck
Jag var gladare när jag reste därifrån.På väg mot Visby !
Vi får hoppas att våra katter kommer tillbaka hem snart ! Min är ju van vid att leva ett väldigt självständigt liv som "lyx-stallkatt", men han brukar ALDRIG vara borta hela dagar..... På 4 år har det hänt en endaste gång förut. Så visst blir man orolig..... Vi har ju också varit ute och gått i omgivningarna och ropat, men inte sett en skymt av honom. Varje gång när jag var ute fodrade hästarna idag höll jag tummarna för att han skulle komma springandes och jama glatt precis som han brukar göra....Här är en till som saknar sin katt! Honkatten (innekatt) smet ut igår kväll och vi har inte sett henne sedan dess Eller jo, pappas tjej såg henne sent igår kväll då hon sprang över gatan… så hon försökte kalla in henne. Men då kom någon granne och sa åt henne att sluta kalla på S. Eftersom S inte kände mannen så blev hon ännu mer rädd och stack iväg… och sen dess har vi inte sett henne. Usch vad jag saknar henne
Edit: Vi har givetvis varit ute och letat… hittills utan framgåg.
Så fin och STOR den ser ut ! Som ett riktigt litet hus !Nu ar det mesta ute ur husbussen och valler over bord och soffor innomhus, tvattmaskinen gar och jag kanner mig ganska nojd med dagens stadande.
Jag lovade att visa bilder pa vart ekipage ... sa har kommer de.
Det har ar fran dorren till tvatt rummet och fram mot forarplatsen
Och har ar jag sa langt bak jag kan komma i sovrummet och frammat.
Har ar koket ... det som gjorde att vi bytte till den har.
Har ser man tydligare hur det ser ute innomhus nar alla "slides" ar utskjutna.
Jodå hon jobbar för fullt, men på timbasis så det går lite upp och ner. Största problemet är pojkvännen som tycker att det är väldigt bekvämt hemma och alltså bromsar flytta till egetKlart man kan
Kanske inte handlöst, men pusha för att de skaffar sig jobb (om det inte redan funns) och när jobb finns ett eget boende så de blir "vuxna på riktigt".
Jag försöker, men var hittar man jobb åt en med autism? som inte förstår så mycket av vanliga regler.Klart man kan
Kanske inte handlöst, men pusha för att de skaffar sig jobb (om det inte redan funns) och när jobb finns ett eget boende så de blir "vuxna på riktigt".