Samma här. Dags att måla skåpluckor igen....och lådor.... Längtar till tisdag när ALLT är klart !!Hästarna i sina hagar, dags att sätta igång och beta av listan med saker att göra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Dags att måla skåpluckor igen....och lådor.... Längtar till tisdag när ALLT är klart !!Hästarna i sina hagar, dags att sätta igång och beta av listan med saker att göra
Sista veckan innan jag checkar ut från mina plikter Så försöker beta av så mycket som möjligen nu. Och sen behöver saker komma i ordning i stallet till hösten, fasar för när jag ska börja dra fram klippmaskinen och alla täcken igenSamma här. Dags att måla skåpluckor igen....och lådor.... Längtar till tisdag när ALLT är klart !!
Det kan nog göra så ont att man inte kan röra sig.hur ont kan ryggskott göra egentligen?
Svarar de.... ?Kajsa ligger och tittar på fåglar på balkongen, eller snarare talar med dem
Hahaha nej till hennes förtret Hon är en jäkel på att tala med fåglar, aldrig haft en katt som visar sådant intresse för just fåglar. Hon tittar bara men gillar att tala med dem även när man har henne med ute i koppel Vår farbror katt han jagar mest möss och åkersork när han orkar jaga vill sägaSvarar de.... ?
Min hemsking till katt jagar ALLT.... Fåglar, möss, sorkar, ekorrar, kopparödlor, insekter..."you name it".....Hahaha nej till hennes förtret Hon är en jäkel på att tala med fåglar, aldrig haft en katt som visar sådant intresse för just fåglar. Hon tittar bara men gillar att tala med dem även när man har henne med ute i koppel Vår farbror katt han jagar mest möss och åkersork när han orkar jaga vill säga