Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bodde på ett hotell för ett par veckor sedan som serverade frukost först kl. 8. Hutlöst, tycker jag.
Åh, min mormor var guide på Hildas i många många årFikapaus på Hildasholm i Leksand. GPSen hjälpte oss på småvägar genom Rättvik så vi slapp de värsta köerna Nu är dock A trött och trulig så det blir inte så många fler stopp.
Jag har varit ledig 6 veckor och har en kvar. Jag trivs bra på mitt jobb och det finns inget jag hellre skulle jobba med. MEN jag har alltid ångest för att börja jobba. Jag värdesätter friheten otroligt högt!Megaångest inför att börja jobba imorgon. Trodde inte att det skulle vara så här farligt. Har inte haft så här mycket ångest inför semesterslut tidigare. Frågan är om det beror på det faktum att jag inte har någon semester mer alls i år (brukar annars alltid ja minst 1 vecka eller mer i september), eller om det beror på arbetsplatsen, eller yrket som sådant…
Får se hur det känns kommande veckor helt enkelt!Jag har varit ledig 6 veckor och har en kvar. Jag trivs bra på mitt jobb och det finns inget jag hellre skulle jobba med. MEN jag har alltid ångest för att börja jobba. Jag värdesätter friheten otroligt högt!
Till och med DN (som jag ser som min seriösa källa) har ju rapporterat om detta fenomen. Låt oss hoppas att vi slipper...Antar det kommer bli frågor om Aftonbladets artikel om att ”elen stängs av”.
ja, den risken finns och det har varit nära flertal gånger. Det finns en mer detaljerad planering sen 2011 om detta skulle ske.Till och med DN (som jag ser som min seriösa källa) har ju rapporterat om detta fenomen. Låt oss hoppas att vi slipper...
https://www.dn.se/ekonomi/farhagan-i-vinter-elanvandare-kan-kopplas-bort/