Nu är det inte roligt. Även idag började det med en död häst på Axevalla.
Vad hände jag slog precis på tv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det inte roligt. Även idag började det med en död häst på Axevalla.
Nja, det är på gränsen men jag tror inte Barnkonventionen innehåller förbud mot tvungen paibakning så det får passera. Jag går ut ifrån att hon får smaka när paien är klar.Tur!
Jag har dock precis tvingat henne att hjälpa till att göra en smulpaj med rabarber och jordgubbar. Det skedde under stort missnöje
Hon hävdar att hon inte tycker om paj. Avartiga barn!Nja, det är på gränsen men jag tror inte Barnkonventionen innehåller förbud mot tvungen paibakning så det får passera. Jag går ut ifrån att hon får smaka när paien är klar.
Hästen som vann första loppet segnade ihop vid stallporten efter sitt lopp och dödsförklarades strax därefter.
Vad hände jag slog precis på tv
Men jösses! jag har ju oxå sådana på andra sidan tomten,ska genast gå o se om dom är klara. Mums!Visa bifogad fil 96029
Vansinnigt goda i år!
Du är ovanligt lugn för att vara du, hur mår du?Har satt mig i en solstol. Tänkte sitta här en stund innan jag ska duscha och laga mat. Hittade gravlax för halva priset så tänkte göra en pastasås.
Du är ovanligt lugn för att vara du, hur mår du?
Åt just den tråkigaste lunchen ever, men det var mat i alla fall
Man lever bara en gång. Livet är kort. Och allt det där.....
Det var lätt brända köttbullar med makaroner. Punkt. Inte ens ketchup fanns i hushållet. Mitt eget hushållSynd! Vad gjorde den tråkig?
vad har dom nu gjort/sagt?Hur i helvetet tänker tv4?!
Dom har lagt ut en film som ngn filmat olagligt i Almedalen när kvinnan kämpar för sitt liv. (Hon syns inte)vad har dom nu gjort/sagt?
De vill bara ha fler tittare till varje pris,Dom har lagt ut en film som ngn filmat olagligt i Almedalen när kvinnan kämpar för sitt liv. (Hon syns inte)
Ja men det är ju helt sjukt!De vill bara ha fler tittare till varje pris,
Vad i ligger det olagliga?Dom har lagt ut en film som ngn filmat olagligt i Almedalen när kvinnan kämpar för sitt liv. (Hon syns inte)