Måste ju fråga; är du arbetsrättsjurist?Det får väl anses som avtalsenligt. Sätter tillbaka lagboken i hyllan igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ju fråga; är du arbetsrättsjurist?Det får väl anses som avtalsenligt. Sätter tillbaka lagboken i hyllan igen.
Ok. Jag har svårt att förstå det eftersom jag älskar att få göra inget efter ett år på jobbet där jag alltid ger allt.Jag är sämst på att vara ledig! Det är andra året någonsin jag har betald semester, och det känns så fel att inte jobba eller fylla dagarna till max med allt man inte hinner med pga jobb. Så en ledig dag som idag, när jag inte gjort speciellt mycket känns så fel. Lider av riktig FOMO ^^
Det blir bra. Du behöver bara några dagar på dig att vänja dig....Jag är sämst på att vara ledig! Det är andra året någonsin jag har betald semester, och det känns så fel att inte jobba eller fylla dagarna till max med allt man inte hinner med pga jobb. Så en ledig dag som idag, när jag inte gjort speciellt mycket känns så fel. Lider av riktig FOMO ^^
När man är 30 och hade sin första semester vid 29 så är det lite svårt att bara slappna av. Min första reaktion förra året när jag fick mina semesterdagar var "undra om jag ska lägga semestern si och så, då hinner jag både jobba lite på ställe x och y"Ok. Jag har svårt att förstå det eftersom jag älskar att få göra inget efter ett år på jobbet där jag alltid ger allt.
Det förstår jag men tror att det är viktigt att öva.När man är 30 och hade sin första semester vid 29 så är det lite svårt att bara slappna av. Min första reaktion förra året när jag fick mina semesterdagar var "undra om jag ska lägga semestern si och så, då hinner jag både jobba lite på ställe x och y"
Förråd städat, golv skurade, en blåbärspaj gjord och allt under maratonsamtal i luren, är eventuellt svensk mästare i telefongagg. Tur jag har likasinnade i min tillvaro
650 Volt! jag hoppas du menar Watt! men jag kan hjälpa dig att räkna om du vill.Långsamt, långsamt kommer allt på plats. Om datorn tjurar så tror jag att jag får ett anfall. Nu är det dags för en av mina absolut mest irriterande moment - få fast alla + och - hdd, audio, pwr on. De är så jäkla pilliga och sedan diffar de från moderkort till moderkort. Men moderkortet är iaf iskruvat i datorn och hdd på plats och inkopplade. cpu kylaren borde inte vara några problem. Efter pillandet, gack, så sätta in RAM och montera kylaren. Grubblar på om 650 volt räcker, men det bordet det enligt envist googlande