Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska du ändå koka sylt på dem hade jag definitivt låtit det vänta tills imorgon
Skicka dem till mig så kan jag avgöra det. Det är ju inte bra om du äter döda hjortron.
Jag brukar ofta ta upp frukt och bär från frysen dag 1 lägga dem i kylen och sedan glömma bort det dag 2 och ta hand om det dag 3.
Stackars David och gängetNu är det inte roligt. Även idag började det med en död häst på Axevalla.
Ja. Jag antar att Malte klarade sig fysiskt eftersom de inte har sagt ngt om det.Stackars David och gänget
Mycket skit i år känns det som, en olycka kommer sällan ensam säger de.Ja. Jag antar att Malte klarade sig fysiskt eftersom de inte har sagt ngt om det.
Säg åt honom att ta nog stor kastrull baraTvättar, roboten har fått jobbat och jag har torkat alla golv med ångmoppen. Den är överlägsen när man har djur inne Sambon har plockat 1.7 kg blåbär idag så han ska koka sylt säger han Ja så länge jag slipper, ska koka saft i veckan istället.
Haha ja vi har en jätte stor som vi alltid kokar sylt och saft i Vi plockar massor med bär av olika sorter och försöker hålla oss självförsörjande av sylt och liknande så långt det gårSäg åt honom att ta nog stor kastrull bara
Det får väl anses som avtalsenligt. Sätter tillbaka lagboken i hyllan igen.Hon önskar sig en baseballjacka med Stranger things motiv från HM. 999:- det är dock lite väl bra betalt enligt mig så hon ska olja stolarna också
Tur!Det får väl anses som avtalsenligt. Sätter tillbaka lagboken i hyllan igen.