Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
16586614096074811504363470555414.webp
Vansinnigt goda i år! :d :love:
 
Ska du ändå koka sylt på dem hade jag definitivt låtit det vänta tills imorgon :heart

Skicka dem till mig så kan jag avgöra det. Det är ju inte bra om du äter döda hjortron. ;) ;) ;)

Jag brukar ofta ta upp frukt och bär från frysen dag 1 lägga dem i kylen och sedan glömma bort det dag 2 och ta hand om det dag 3.

Med erat stöd fick bären vänta tills idag och det var inga problem 🙂

Syltkokningen var däremot inte helt smärtfri, min kastrull var lite för liten så det kokade över och jag fick sylt över halva spisen 😒. Nåja, fick iaf 6 burkar sylt och någonting att sysselsätta mig med under eftermiddagen 😄
62DB4590-6CC1-41DC-9828-731D081C575B.webp


Obs! Rann alltså sylt ner över ugnsluckan också men jag hade torkat bort det värsta här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
728
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 134
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp