Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej, here we go! :D
(Helt klart godkänt :up: )

0CC64894-87AE-4FE3-A8CC-586359A80117.webp
 
Tvättar sängkläder, fick sms om att min extra katt hade smitit ut imorse innan det åkte ..Han vandrar så nu när jag ändå var tvungen att åka in till stan för att tanka bilen åkte jag förbi och rasslade med torrfoder. Gissa vem som kom knorrandes och ville inne 🥰 Han tyckte servera mig mat då nu nu och helst igår ungefär 😂 Han ska få vara ute den här veckan men vill ha lite koll på honom först, vi känner ju inte vandra så jätte bra trots att vi träffats en del. Men han verkar ha accepterat att det är jag som serverar mat och släpper in och ut honom.
 
Skulle åkt och handlat imorse men kom inte iväg, nu får jag vänta till ikväll (vill inte handla mitt på dagen pga mycket folk). Så får försöka hitta nåt vettigt att äta här hemma igen… :cautious:

Fortsätter titta på ”Vänner”, är på sista säsongen nu 😭
 
Jag klarar inte att ha semester, så jag tittar på att anordna en tipspromenad. Men vet någon var jag kan leta om regler ang vinst i tipspromenad, får en kommun dela ut vinster? Googlar men är mycket lotterier...hamnar det under samma?
Ja det borde den få, jag vet att barnen har fått vinster i tipspromenader på biblioteket tex.
 
Gått en promenad i stan. Inte mer nedskräpning än en vanlig söndag. Såg en del stockholmare som kommit hit för dagens fotbollsmatch, trevligt, men skönt att arenan ligger en bit bort från min bostad, för jag tror ljudnivån kommer bli hög.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
728
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 134
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp