Här är blåbärsriset inte tort och det finns blåbärNu verkar det faktiskt inte alls bli soligt här idag - prognosen fel igen.... Jag tror att jag ska plocka blåbär dock. Men undrar när man kan tänka sig att blåbärsriset är något sånär torrt??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är blåbärsriset inte tort och det finns blåbärNu verkar det faktiskt inte alls bli soligt här idag - prognosen fel igen.... Jag tror att jag ska plocka blåbär dock. Men undrar när man kan tänka sig att blåbärsriset är något sånär torrt??
Finns gott om bär här också ! Jag har väntat med att plocka, för jag har inte tyckt att bären har lossnat så lätt ännu = inte helt mogna. Och de får man ju med sig en himla massa skräp. Men nu tror jag att det ska gå bra!Här är blåbärsriset inte tort och det finns blåbär
När solen varit uppe nån timme eller 2, så bör nattdaggen ha dunstat.Nu verkar det faktiskt inte alls bli soligt här idag - prognosen fel igen.... Jag tror att jag ska plocka blåbär dock. Men undrar när man kan tänka sig att blåbärsriset är något sånär torrt??
Ingen sol här, eller räcker det att den finns bakom molnen?När solen varit uppe nån timme eller 2, så bör nattdaggen ha dunstat.
Det räcker, man bör avvakta en stund extra bara. Här är det blött ute än efter natten så jag brukar-när jag plockar bär- vänta tills förmiddag.Ingen sol här, eller räcker det att den finns bakom molnen?
Jag hoppas verkligen att du betalar avtalsenlig lön och följer arbetatidsbestämmelser. Annars kommer tant juristen och jagar dig med både lagboken och internationella konvensioner.
Hon önskar sig en baseballjacka med Stranger things motiv från HM. 999:- det är dock lite väl bra betalt enligt mig så hon ska olja stolarna ocksåJag gissar att @Ninnururs avkomma är en hård förhandlare så det är nog ingen fara
Läste Grillat brorsan...Borde sova. Har grillatmwd brorsan och några av hans vänner. Blev en mycket trevlig kväll men jag misstänker att morgondagen blir seg
Det tar jag som gott tecken. Hoppas hoppas...Har vi någon uppdatering från @tanten? Hur går det för dig?