Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var lite orolig för att jag skulle känna mig ensam denna helgen, då jag inte hade några planer alls.
Men i fredags blev det promenad med en god vän, igår agilityträning med hunden och sen middag med föräldrarna. Och idag ska jag promenera med min kusin och troligen se på film med en kompis ikväll 💕 Och så massa sömnad på det! Bra helg ändå 😃
 
Jag hoppas verkligen att du betalar avtalsenlig lön och följer arbetatidsbestämmelser. Annars kommer tant juristen och jagar dig med både lagboken och internationella konvensioner. :love1:

Jag gissar att @Ninnururs avkomma är en hård förhandlare så det är nog ingen fara :D
Hon önskar sig en baseballjacka med Stranger things motiv från HM. 999:- det är dock lite väl bra betalt enligt mig så hon ska olja stolarna också :D
 
16586461348733891112178506238198.webp

Ja ha då var man djupt inne i skogen
 
Somnade inte för ens efter tre i natt 🥱 Kommer inte fungera denna vecka som kommer så skärpning. Ikväll ska vi se om jag får får in fölis a.k.a terroristen i stallet ... Ut brukar gå bra med in är inte lika roligt förstår ni. Helst ska man trötta ut henne genom att låta henne vara ute tills ögonen klipper 😂 Men Trule blir så ledsen då han vill in och äta kvällsmat. Snark vi får väl se om jag efter den här veckan som kommer aldrig mer vill föda upp en häst eller inte 💁🏼‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
727
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 131
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp