Linschips, så jäkla gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortfarande kvar på häktet? Känns som du gör kvinspjobb. Kanske dax att söka sig vidare?Jobbet avklarat så nu har jag semester
Fick erbjudande om att efter min semester vikariera på en annan tjänst. Lite oklart hur lång tid men troligen två månader. Schemat är sämre men arbetet mer utmanande än mitt vanliga. Får väl fundera på det.
Hoppas hoppas .... håller tummar o tassar.Än så länge ser det ok ut. Massa prover tagna, lungröntgen gjord och just nu ligger jag i gästdialys eftersom det är dialysdag. Blir det op så är det bra om jag är så fräsch som möjligt.
Precis så skall en chef vara!Ringde upp jobbet för att tala om att jag kan komma in imorgon, och JÖSSES vilken skillnad det är med nya avdelningschefen. Jag bad om ursäkt för sjukanmälningen och hon tyckte "But why? Are you sure you are ok?" och liknande. Inget indirekt skuldbeläggande eller någonting.
Skicka dem till mig så kan jag avgöra det. Det är ju inte bra om du äter döda hjortron.Jag ligger i soffan med lite ångest som ger mig halsbränna.
Plockade hjortron igår och eftersom jag inte hade syltsocker ställde jag in dom i kylen. Nu har jag syltsocker men är såå trött och det känns oöverstigligt att koka sylt och rengöra burkar att förvara den i.
Kommer dom överleva till i morgon?
Alla sätt åar bra utom de tråkiga!Sambon lagar mat och bad mig gå ut och hämta persiljan i trädgården. Jag tittade förvånat på honom och sa att jag odlar ingen persilja. Han tittade ännu mera förvånat på mig och undrade vad tusan han lagat mat med den senaste tiden. Ogräs var svaret.
Finns inte mycket i deras ”reklam” som är vettigt.Men så idiotiskt. Varför ska en inte kunna ha både och?
Kaffe till historisk dokumentär en lördagskväll i regnet är väl helt normalt på semestern?
:idea1:
Fortfarande kvar på häktet? Känns som du gör kvinspjobb. Kanske dax att söka sig vidare?
Jag hoppas verkligen att du betalar avtalsenlig lön och följer arbetatidsbestämmelser. Annars kommer tant juristen och jagar dig med både lagboken och internationella konvensioner.A oljar balkongen och jag tittar på Blown away (ja, hon får betalt för barnarbetet )
Jag hoppas verkligen att du betalar avtalsenlig lön och följer arbetatidsbestämmelser. Annars kommer tant juristen och jagar dig med både lagboken och internationella konvensioner.