athena_arabians
Trådstartare
Jag jobbar. Om tre dagar är det fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kommit så långt att jag hibiscrub-duschat och fått på mig sexiga sjukhuskläder.
Men men, det finns de som fått återbud när de rullats in i op-salen. Så jag ropar inte hej än
Kaffe med grädde är lite som en efterrättVisst kan du det! Det blir nog till och med gott !
Vilken då? Har inte ens sett den. Skönt och slippa.Du måste mena SD reklamen på tv?
Låter spännande. Kan han peka ut vad han plockat? Jag vill veta!Sambon lagar mat och bad mig gå ut och hämta persiljan i trädgården. Jag tittade förvånat på honom och sa att jag odlar ingen persilja. Han tittade ännu mera förvånat på mig och undrade vad tusan han lagat mat med den senaste tiden. Ogräs var svaret.
Kompis hade redan fått tag på grejerna så vi hamnade inte på Biltema tyvärr. Annars hade jag glatt gjort det, måste erkänna jag gärna velat dit. Men vi hamnade på Classe och de har ju också mycket kul så kollade där iställetDet finns mycket oväntat spännande på Biltema, gäller att hålla hårt i kontokortet och det egna örat när man är där
Edit: Du kanske inte skulle dit själv iofs. Men du kan väl kolla på allt det roliga där åt mig?
Så jäkla olyckligt. Och just med en sån skada i bogen.Tyvärr kunde man inte rädda Simon efter olyckan på Axevalla idag Tycker hemskt synd om hans ryttare och vän.
Så tragisktSå jäkla olyckligt. Och just med en sån skada i bogen.