Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju livsfarligt att ha semester och slappna av, blev 530 år gammal på 3 minuter känns det som. Har ont i kroppen, huvudvärk och mår illa utöver att mitt dåliga knä direkt började spöka. Och käkarna är jättespända, vilket troligen är anledningen till huvudvärken. :(

Det blir nog bra om en dag eller två. Känner mig bara lite less på att första semesterdagen ska gå åt till att ligga däckad i soffan med allehanda krämpor.

Tycker @tanten s tystnad bådar gott 😍

Tog en promenad, det regnade inte men blåste kallt. Blev irriterad för orkade inte byta kläder igen så kompenserade med att gå jättefort för att hålla värmen 😂 Blev svett men nu är jag hemma och har tagit en dusch + provsmakat en bulle med saft till! Går och köper mjölk lite senare.

Får inget svar från min vän som har det lite besvärligt med sin kille. Hoppas han beter sig :cautious: (inte som i våldsam alltså, då hade jag lagt mig i)
Jag har kommit så långt att jag hibiscrub-duschat och fått på mig sexiga sjukhuskläder. :D

Men men, det finns de som fått återbud när de rullats in i op-salen. Så jag ropar inte hej än

Även vi håller tummarna för @tanten och skickar en liten gullig hälsning.
20220720_182328.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 811
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 755
Senast: qitis
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI