Ja, det misslyckades nog, för vi fick tillbaka det igen.... Men vi hann precis promenera i alla fall !Nä
Regnet har en jädra förmåga att smita förbi här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det misslyckades nog, för vi fick tillbaka det igen.... Men vi hann precis promenera i alla fall !Nä
Regnet har en jädra förmåga att smita förbi här
Provat att hänga lite gran men inte klättrat änHar hon hängt i gardinerna ännu?
Inte vad jag kan minnasDu såg inte en person med blå jacka på röd cykel?
Provat att hänga lite gran men inte klättrat än
Jag har kommit så långt att jag hibiscrub-duschat och fått på mig sexiga sjukhuskläder.Tycker @tanten s tystnad bådar gott
Tog en promenad, det regnade inte men blåste kallt. Blev irriterad för orkade inte byta kläder igen så kompenserade med att gå jättefort för att hålla värmen Blev svett men nu är jag hemma och har tagit en dusch + provsmakat en bulle med saft till! Går och köper mjölk lite senare.
Får inget svar från min vän som har det lite besvärligt med sin kille. Hoppas han beter sig (inte som i våldsam alltså, då hade jag lagt mig i)
Sexiga sjukhuskläder säger duJag har kommit så långt att jag hibiscrub-duschat och fått på mig sexiga sjukhuskläder.
Men men, det finns de som fått återbud när de rullats in i op-salen. Så jag ropar inte hej än
Du måste mena SD reklamen på tv?Vad är det för jäkla dum partireklam som visas egentligen?
Helt sjukt!Vad är det för jäkla dum partireklam som visas egentligen?
Menar du SDVad är det för jäkla dum partireklam som visas egentligen?
För tillfället nöjer hon sig med klösträdetDet kommer nog. Isis tyckte gardinerna var väldigt roliga när hon var liten
Vad gör de? Ser sällan på tv…Menar du SD
Den är avskyvärd