Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter du kvar så ser du mig om några minuter..
Har det kommit? För jag tycker minsann att det i princip har slutit strila ner här....Jatack
NäHar det kommit? För jag tycker minsann att det i princip har slutit strila ner här....
Ja fy vad tråkigtFy f vilken start på Axevalla. En ryttare skadad och outriderhästen väldigt illa däran.
Nej! Vad hände?Fy f vilken start på Axevalla. En ryttare skadad och outriderhästen väldigt illa däran.
Simon skulle fånga in en lös monte häst hoppade över en vit pinne och måste trampat fruktansvärt snettNej! Vad hände?
En montehäst reste sig och ryttaren ramlade av och blev trampad.Nej! Vad hände?
Du såg inte en person med blå jacka på röd cykel?Synd att jag såg detta försent. Vi har hunnit gå.
Du verkar vara ny medlem här, jag ville hälsa välkommen! Hoppas att du får det minst lika roligt som jag haft och har detSitter och försöker vänja mig vid utsikten från sängen: mitt nystylade, opersonliga hem (ska sälja).
Katterna stylat om lite bland blommor och vaser under natten igen och den ene gillar att vässa klorna på soffan. Jag tar det med så mycket ro jag kan, är helt utmattad efter allt kaos som har uppstått med röjning, hantverkare, städning, flyttning av en miljard saker som inte får vara i hemmet under stylingen.
Så jag ska ha en lugn dag och är riktigt glad att det är mulet
Simon skulle fånga in en lös monte häst hoppade över en vit pinne och måste trampat fruktansvärt snett
Såg ut att ha jätteont
Ryttare som föll av hade blivit trampad på smalbenet befarad fraktur
Nej men fy, det lät ju jätteilla!En montehäst reste sig och ryttaren ramlade av och blev trampad.
Outriderhästen hände det ngt med när de skulle fånga in hästen. Trampade fel eventuellt? Körd med ambulans till kliniken. Men såg inte bra ut.