Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på klubben och tränar med sparven, han gåendet grymt 🤩
Kämpar dock mot det dåliga samvetet då de ändå andra som är här målar om klubbstugan. Men jag 1. Visste inte om att den skulle målas om förrän igår
2. Har inte hundvakt så jag skulle kunna lösa det idag.
3. Tänker att det är flera hundra andra medlemmar utöver jag som inte är här och målar..
 
Sitter och försöker vänja mig vid utsikten från sängen: mitt nystylade, opersonliga hem (ska sälja).
Katterna stylat om lite bland blommor och vaser under natten igen och den ene gillar att vässa klorna på soffan. Jag tar det med så mycket ro jag kan, är helt utmattad efter allt kaos som har uppstått med röjning, hantverkare, städning, flyttning av en miljard saker som inte får vara i hemmet under stylingen. :arghh:
Så jag ska ha en lugn dag och är riktigt glad att det är mulet :love1:
Du verkar vara ny medlem här, jag ville hälsa välkommen! Hoppas att du får det minst lika roligt som jag haft och har det 🥰
 
Cyklat längs Lagan och genom Apladalen.
F472B206-A6F8-4072-BBE8-91493BD212C1.webp
 
Simon skulle fånga in en lös monte häst hoppade över en vit pinne och måste trampat fruktansvärt snett
Såg ut att ha jätteont
Ryttare som föll av hade blivit trampad på smalbenet befarad fraktur

En montehäst reste sig och ryttaren ramlade av och blev trampad.
Outriderhästen hände det ngt med när de skulle fånga in hästen. Trampade fel eventuellt? Körd med ambulans till kliniken. Men såg inte bra ut.
Nej men fy, det lät ju jätteilla! 😭
 
Tycker @tanten s tystnad bådar gott 😍

Tog en promenad, det regnade inte men blåste kallt. Blev irriterad för orkade inte byta kläder igen så kompenserade med att gå jättefort för att hålla värmen 😂 Blev svett men nu är jag hemma och har tagit en dusch + provsmakat en bulle med saft till! Går och köper mjölk lite senare.

Får inget svar från min vän som har det lite besvärligt med sin kille. Hoppas han beter sig :cautious: (inte som i våldsam alltså, då hade jag lagt mig i)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 833
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 122
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp