Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu skall jag klä på mig något anständigt (går runt i trosor och ful T-shirt) och åka till Linderud shopping. Upptäckte att jag glömt några viktiga saker när jag beställde veckohandlingen. Slarvigt!

Väderet här i Oslo är behagligt, litemolnigt och 25 grader. Resten av dagen skall jag göra ingenting.
 
Mamma och jag skulle handla på Kvantum, men vi hamnade på Dannäs våffelcafe.
42188706-5A9F-4B5A-96F9-B668F5661AFD.webp

Sedan handlade vi på Citygross.
 
Någon som vill ha mitt regn? Nu skickar jag gärna det vidare, känner jag, för jag börjar bli rastlös.... Vill ut och GÅ (ja, det kan man naturligtvis göra när det regnar också, men helst inte.... :D )!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 826
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 121
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp