Än så länge ser det ok ut. Massa prover tagna, lungröntgen gjord och just nu ligger jag i gästdialys eftersom det är dialysdag. Blir det op så är det bra om jag är så fräsch som möjligt.Hur går det för dig @tanten ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Än så länge ser det ok ut. Massa prover tagna, lungröntgen gjord och just nu ligger jag i gästdialys eftersom det är dialysdag. Blir det op så är det bra om jag är så fräsch som möjligt.Hur går det för dig @tanten ?
Åh, vad härligt att höraÄn så länge ser det ok ut. Massa prover tagna, lungröntgen gjord och just nu ligger jag i gästdialys eftersom det är dialysdag. Blir det op så är det bra om jag är så fräsch som möjligt.
Än så länge ser det ok ut. Massa prover tagna, lungröntgen gjord och just nu ligger jag i gästdialys eftersom det är dialysdag. Blir det op så är det bra om jag är så fräsch som möjligt.
Hoppas, hoppas!Än så länge ser det ok ut. Massa prover tagna, lungröntgen gjord och just nu ligger jag i gästdialys eftersom det är dialysdag. Blir det op så är det bra om jag är så fräsch som möjligt.
Bild!!Hade ett litet paket att hämta på Lindex, men självklart blev jag "påhoppad" av en rätt ljuvlig klänning som går att använda både nu (på lite svalare dagar) och till hösten. Hade kostat 500 kr, och var nu nedsatt till 300 kr. Sedan 20% extra rabatt på det, så självklart var man väl DUM om man inte köpte, eller.... ?!
Uppsala var det? Kommer lagom till eftermiddagsfikatLevererar du?
Yep! Mellan stationen och E4 typUppsala var det? Kommer lagom till eftermiddagsfikat
Hrm... Den ser kanske inte så mycket ut för världen där den hänger på en galge, men den har svart botten och väldigt, väldigt svagt puderrosa och ljust grönt blommönster.Bild!!
Finns hur mycket som helst Stora och fina med. Kommit mycket regn på slutet så är väl därför. Min pappa försökte direkt luska ut vart vi hade varitSå fina de var!
Heja hejaÄn så länge ser det ok ut. Massa prover tagna, lungröntgen gjord och just nu ligger jag i gästdialys eftersom det är dialysdag. Blir det op så är det bra om jag är så fräsch som möjligt.
Jag har ett gäng här! Vi kan bytaVar är alla mina påsklämmor?!
Perfekt juJag har ett gäng här! Vi kan byta