Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade ett litet paket att hämta på Lindex, men självklart blev jag "påhoppad" av en rätt ljuvlig klänning som går att använda både nu (på lite svalare dagar) och till hösten. Hade kostat 500 kr, och var nu nedsatt till 300 kr. Sedan 20% extra rabatt på det, så självklart var man väl DUM om man inte köpte, eller.... :D ?!
 
Och som vanligt sväller de och blir enorma, jag försökte verkligen göra de mindre den här gången 😂

F64B4F23-B677-47B9-845E-95EE72366F6F.webp
 
Hade ett litet paket att hämta på Lindex, men självklart blev jag "påhoppad" av en rätt ljuvlig klänning som går att använda både nu (på lite svalare dagar) och till hösten. Hade kostat 500 kr, och var nu nedsatt till 300 kr. Sedan 20% extra rabatt på det, så självklart var man väl DUM om man inte köpte, eller.... :D ?!
Bild!!
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 826
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 121
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Löptik
  • Forl kostnad?
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp