Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker sova men är fortfarande uppskruvad efter matchen.
Läser om att Karlstad med kärlek och kloka idéer lyckades göra Paludans försök till att provocera helt misslyckat! Heja goda människor!

Vi hoppas på samma sak idag i Falun och Borlänge... jag jobbar och vi diskuterade i hytten igår om vilken väg vi ska ta till jobbet och vilken tid, om det blir trafikkaos :cautious:
 
Miriam 👀...väl
Ibland är det skönt att slippa folk!

Har kollat fotboll. Åt massor av mackor med ost och skagen innan jag åkte (måste faktiskt få slut på dillen). Har en känsla av nattmackor och downton abbey när jag väl kommer hem sen :love: :d
Ja :love:
Men också Daniel Adams-Ray så vet inte vem som var först :cautious:
 
Vaknade av en Whippig tunga i mitt öra 😝 Syftet med tungan var att väcka mig på ett snällt sätt och uppmärksamma mig på att man ville bli insläppt under täcket för att bli minsta skeden. Nu ligger han där och gör mysljud med sin lilla bebisröst (tröttröst) när jag håller om honom.
 
Vaknade av en Whippig tunga i mitt öra 😝 Syftet med tungan var att väcka mig på ett snällt sätt och uppmärksamma mig på att man ville bli insläppt under täcket för att bli minsta skeden. Nu ligger han där och gör mysljud med sin lilla bebisröst (tröttröst) när jag håller om honom.

Jag vaknade av en katt som studsade på min mage och talade om att hon ville gå ut NU! :cautious:

Edit: Klockan var 4... jag gick och la mig igen :meh:
 
Möjligen det enda jag inte saknar med kissen som blev påkörd....Honan och kattungen väcker mig/oss inte sådär idiottidigt.

Nu brukar hon faktiskt inte göra det så tidigt men hon kom in när jag åkte till jobbet igår kl 14 och jag vill inte ha henne ute på nätterna så hon fick vackert stanna inne när jag kom hem vid kl 22... så jag förstår att hon hade myror i brallorna :laugh:
 
Ätit frukost, tittar på ”Vänner” och funderar på vad jag ska hitta på idag. Det är 15 grader ute, regntungt men det regnar inte. Tänkte baka lite bullar, så börjar väl med det.

Försöker få kollegan ur min skalle, går sådär. Tror min hjärna lurar mig, eller hoppas det i alla fall. Vi kommer inte ses på många veckor nu så det är nog lika bra, så jag kommer ner på jorden. Känslor… 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
725
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 824
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 121
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp