R
Raderad medlem 68338
Nej. Nej. Nej.
Absolut ingen gurka.
Persilja, tomar, bulgur och citron. Punkt.
Och lök!
Mynta och koriander är också vanligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Nej. Nej.
Absolut ingen gurka.
Men inte lika gottOch lök!
Mynta och koriander är också vanligt
Men inte lika gott
Gud vad spännande! Jag hade älskat att titta in där. Tycker det är så intressant med övergivna platser. Finns många sådana i världen. Gillar att läsa och kolla bilder, exempelvis från Pripyat eller Wünsdorf aka ”Lilla Moskva” (https://www.dn.se/nyheter/varlden/mitt-i-tyskland-ligger-en-sovjetisk-spokstad/)
Hm tyckte att det var en hel del när jag gjorde en snabb genomspringning i butiken.Sålänge de har skor för små fötter också, så är det värt att kika på
Edit efter kikande: sjukt dåligt med bling/strass
Mig med. Herregud katten hade fixat det där själv. Hon tränar varje natt. Dribblar med sig själv...Fotbollen gav mig nästan stressutslag
Nej. Nej. Nej.
Absolut ingen gurka.
Uthållighet kanske belönas med GUCCI eller varför inte PRADA?Förvånas över en femårings tålamod. Hon har suttit med när jag målat i tre timmar nu. Fick mer eller mindre tvinga henne i säng nu (hon var oerhört motvillig)
Visa bifogad fil 95920
Hungrig efter fotbollen, varför åt jag inte "riktig" mat tidigare? Efterklokskap länge leve!
Jag får nog göra samma sak. Kylskåpsinventering...Jag var tvungen till en vickning nu.
Självklart ❤❤❤Få se om det går vägen den här gången. Sjukhuset ringde nyss, de tror de har en njure åt mig. Bad mig komma imorgon bitti.
Jag har åkt dit tre gånger förgäves. Hoppas det blir fjärde gången gillt.
Håll tummar för mig imorgon.