Så härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så härligt!
Funderar på hur jag ska hålla mig vaken på bion är trött redan nu. Den börjar 20.30 och är över två timmar. Ska strax ta en promenad ner på stan och ta en fika innan bion.Får bli mycket starkt te.
Har han sett svampen. Till sådana personer brukar jag smula ner torkad svamp. Eller jag äter inte lök nähe men det var mixad lök i maten.Enligt min sambo kan man inte äta svamp tillsammans med kyckling, ändå är han inne på sin andra tallrik mat
Jodå han såg dem men han rynka på näsan innan när jag lagade mat Sen var det tydligen jätte gott!Har han sett svampen. Till sådana personer brukar jag smula ner torkad svamp. Eller jag äter inte lök nähe men det var mixad lök i maten.
Blir utstirrad av Ville, jag hade glömt att ta upp hans hundmat från frysen så nu måste han vänta en halvtimme på maten, snacka om djurplågeri
Själva åt vi pizza, så gott och skönt att slippa laga mat!
Vad blir det?
Jag DÖR!Sambon lagar mat och bad mig gå ut och hämta persiljan i trädgården. Jag tittade förvånat på honom och sa att jag odlar ingen persilja. Han tittade ännu mera förvånat på mig och undrade vad tusan han lagat mat med den senaste tiden. Ogräs var svaret.
Ska du ändå koka sylt på dem hade jag definitivt låtit det vänta tills imorgonJag ligger i soffan med lite ångest som ger mig halsbränna.
Plockade hjortron igår och eftersom jag inte hade syltsocker ställde jag in dom i kylen. Nu har jag syltsocker men är såå trött och det känns oöverstigligt att koka sylt och rengöra burkar att förvara den i.
Kommer dom överleva till i morgon?
Jag borde också motionera hunden men hon sover brevid mig så där känner jag mig inte alltför skyldig.
Jag hade en massa ärenden på stan idag och trodde det skulle bli rätt svalt så klädde mig ordentligt. Istället blev det jättevarmt så jag gick runt och svettades, fick solen rakt i huvudet och åt dåligt de 7 timmar jag var iväg. Jag känner mig nästan bakis nu.