Vet inte var jag hade tankarna men jag läste kpist i stället för kompis. Undra vad du skulle med i k-pist i badet.Varit och gått med hästen, nu väntar jag in en kompis. Vi ska bada.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte var jag hade tankarna men jag läste kpist i stället för kompis. Undra vad du skulle med i k-pist i badet.Varit och gått med hästen, nu väntar jag in en kompis. Vi ska bada.
Kämpa Törnis, kämpa! Förstår att det är svårt nu
Jag fick Pfizer, Pfizer och sedan Moderna. Den jag fick mest biverkningar av var Pfizer nummer 2. Då hade jag förmodligen lite feber och var trött nog att bara ligga på soffan dagen efter. Jag fick också väldigt mycket mer ont i armen (och hela axeln) efter den sprutan. Med Moderna kände jag nästan ingenting efteråt. Lite öm vid stickstället bara, och jag jobbade som vanligt dagen efter.....Funderar, fick Moderna den här gången inte pzifer, är det Moderna som några fått biverkningar av? Med pzifer har jag inte känt ett dugg, förutom att det var lite ömt när jag inte kunde sluta klämma på där de stack.
Blev så glad över att se en levande, tycker att jag bara ser överkörda hela tiden. Så ville bara öka chansen för att den lever längeSå fin den var! Snällt av dig att flytta på den
Jag fick Pfizer, Pfizer och sedan Moderna. Den jag fick mest biverkningar av var Pfizer nummer 2. Då hade jag förmodligen lite feber och var trött nog att bara ligga på soffan dagen efter. Jag fick också väldigt mycket mer ont i armen (och hela axeln) efter den sprutan. Med Moderna kände jag nästan ingenting efteråt. Lite öm vid stickstället bara, och jag jobbade som vanligt dagen efter.....