athena_arabians
Trådstartare
Du fick väl i alla fall en plåster med Bamse på hoppas jag
Inte ens det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du fick väl i alla fall en plåster med Bamse på hoppas jag
Den rekommenderasKlart värt att kolla in. Tack.
Haha, när du säger det så låter det lite bekant? Men jag hade helt glömt av det, om det var så att jag haft koll på det förut.Har ju haft en fjording så jag vet.
Jo jag vetVita hästar kan skrämma halvblod med
Skulle släppa ut unghästar och fölston när ägaren kom och bad mig om hjälp att fånga in en av unghästarna som dragit med grimma och grimskaft.
Det stod ju en vit häst vid ridhuset
Kan säga att det var lite kaos innan alla hästar var där de skulle.
Vi stängde ju av vägen och släppte ut från stallet.
Mycket frust och piaffer där
Oh ja fjordingar är livsfarligaFjordingar kan också skrämma halvblod kan jag meddela .
Simon behöver ett täckeMycket känslor i luften idag Sprakar bra i hästarna känns det som. Men den ena på som kom lös på Stallbacken blev ju rädd för Simon
Jag har haft mååååånga hästarHaha, när du säger det så låter det lite bekant? Men jag hade helt glömt av det, om det var så att jag haft koll på det förut.
Har nog fullt upp i hjärnan att hålla reda på mig själv och mina tre hästar eller nåt .
För att inte tala om hur skrämmande islandshästar är...Fjordingar kan också skrämma halvblod kan jag meddela .
Vild gissning är att det uttag du använder till strykjärnet går på samma propp som diskmaskinen. Kan du prova ett annat uttag och se om det gör skillnad? Är det oavsett vilken maskin du har på eller är det alltid diskmaskin?Igår satt jag i köket och strök. Hade igång ett par vanliga lampor då det var på kvällen samt diskmaskin och tv. Inget mer. Då gick strömmen. Fick gå till proppskåpet och provade igen och samma sak.
Samma sak har hänt förut när jag stryker. Är det rimligt att det ska vara så? dvs kan jag alltså inte köra någon apparat i köket samtidigt som jag stryker....
Förvirrad....
Varför pratar vi inte om shetlandsponny?? Det tillkom en i byn, ett antal travhästar kom lös efter det.För att inte tala om hur skrämmande islandshästar är...
Säger bara tur det inte var en Koljini häst Det är allergiska mot vita hästar tydligen Lite skämt och lite allvar.Varför pratar vi inte om shetlandsponny?? Det tillkom en i byn, ett antal travhästar kom lös efter det.
Vita shetlandsponnierVarför pratar vi inte om shetlandsponny?? Det tillkom en i byn, ett antal travhästar kom lös efter det.
Jag hörde att Kolgjini skaffade en vit häst efter incidenten i KöpenhamnSäger bara tur det inte var en Koljini häst Det är allergiska mot vita hästar tydligen Lite skämt och lite allvar.
Med flapperboots (heter dom så) i ridhuset, mi hoppehäst dog nästanFör att inte tala om hur skrämmande islandshästar är...
Herregud - jag minns när ponnytravklubben öppnade i Skellefteå och x antal russ och shettisar travade ut på travbanan första gångerna. De hade till och med (GASP!) en skäck!Varför pratar vi inte om shetlandsponny?? Det tillkom en i byn, ett antal travhästar kom lös efter det.