Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens rutt. Blev nån milsvandring i hamra nationalpark, riktigt fint med gammal urskog, myrar och små tjärnar. Kobolt gruvan var intressant och guidningen trevlig. Sen blev det lite för mycket bilkörning egentligen. Borde sova nu för planen är att hinna till Skuleskogens södra entré innan alla parkeringsplatser tagit slut i morgon. Sen ska vi vidare till Fredrika, men det är bara ca 2 timmars körning om vi inte hittar några roliga omvägar, sannolikheten för det är dock inte så stor. Visa bifogad fil 94587
Thailändska paviljong i Ragunda och döda fallet är värt en omväg;)
 
Ska till tandläkaren nu på morgonen. Ny tandläkare - hoppas jag gillar henne :up: ! Jag har ju fått vänta så länge att besvären har försvunnit - tack och lov ilar det inte längre i tanden - men jag måste ju få lagat (avbiten tand) ändå....

Regnigt och kallt, så resten av dagen blir nog en innesittare-dag.....
 
+20° i morgonsolen, men det är en lite kylig blåst också = tvätt lär torka kvickt idag :up:

20220707_071217.webp


Hyfsat nöjd med att bara vaknat 1 gång inatt pga ont som f.n.
Min vanliga läkare är tillbaka efter ledighet, så igår -äntligen- har jag fått ut smärtstillande som funkar utan att göra hjärnan till mos.

Eat shit and die trasiga revben :devil:
 
Mor och far tuffade iväg till flygplatsen klockan sex, så nu sitter jag i en rätt tyst lägenhet och tar det lugnt tills jag kan åka iväg och städa hus. Djuren verkar lite förvirrade. :heart

Men! Jag lyckades alldeles nyss ropa in den här i lokala köp och sälj också, och är orimligt nöjd med det. 😅
1657172867925.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
39 429
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
252
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp