Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
New kid
I motsol
 

Bifogade filer

  • 20220706_195413.webp
    20220706_195413.webp
    64 KB · Visningar: 20
HERREGUD slut som artist.
UMGÅTTS med bror och kusin en hel dag. Lite mer än jag fixar så nu ska jag jättesova. Blev till och med lite yr på eftermiddagen av alla intryck. Men hunden har varit med hela tiden så ibland har jag kunna zooma ut på honom och tömma hjärnan i en lite mikropaus.

Hjälp så mycket jag vill ha en ny njure och bli som folk igen.
 
Det går bra här. Jag och pappas tjej var på affären och när vi kom hem frågade pappa vart maten är. Vi båda tittade på varandra och insåg att ingen av oss hade en tanke på maten. Vi hade alltså varit och handlat mat till middagen men lämnat den i bilen :rofl::D

You had one job osv :D :angel:
 
Det går bra här. Jag och pappas tjej var på affären och när vi kom hem frågade pappa vart maten är. Vi båda tittade på varandra och insåg att ingen av oss hade en tanke på maten. Vi hade alltså varit och handlat mat till middagen men lämnat den i bilen :rofl::D

You had one job osv :D :angel:
Errr, undrar om vi är släkt. :rofl:
 
Har varit på roadtrip och gick på resturang. Servitören verkade tvek att jag ville ha köttet ”rare”. Han ba ”ja alltså då blir det… blod”. Jag: ”ja?”
Kände mig en aning uttittad vilket var märkligt eftersom jag var väldigt low key. Ingen konstig hatt eller så.
Hursom. Maten var faktiskt över förväntan. Och köttet var rare. Dock hade de safeat upp med BÅDE bearnaisesås och persiljesmör OCH gratäng 😆 Orkade inte få i mig allt men det smakade rätt bra.
Körde sen genom skog på skog.. nu hemma i stugan igen och ska glo på ngn deckare
 
Tog efter lillkissen med att slappna av och satte mig i massage"stolen" före jobbet och nääästan somnade så började jobba trött haha 😅 menä vore synd att säga att det var långtråkigt för det var tufft tempo mot slutet (å andra sidan får man ju själv bestämma tempot så länge man inte sölar......Men ja); kul att vara tillbaka efter så gott som en vecka hemma 😊. Trötter i skallen (3 timmar I kassan sista delen känns i skallen, långpassen är mer uppdelat) det skönt att komma hem och honkatten ville såklart ha beröm för sin fångst (mus)😄. Tacksam för att grannarna sett till lillkissen medan jag var borta; kändes genast lättare i hjärtat och första gången de varit ensamma tillsammans en stund om än på varsin våning ❤.
 
Ligger i sängen. Hoppas på bra sömn i natt. Verkar vara inne i en period med dålig sömn :cautious:

Köket är klart med tapeten och vi fick upp två vägglampor som ska sitta ovanför ena köksbänken.
Vi har också rensat i garaget inför morgondagens köksleverans och dessutom fyllt släpet med skit. Tänkte försöka kliva upp tidigt i morgon och köra till återvinningen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 465
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
252
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp