Är det nåt speciellt med kurvorna på den banan?Tittar på v86 från Fornaboda, hör travet ända hem över skogen Hade velat åka dit men är för trött, så orkade inte pallar mig dit. Tittar på TVn istället.
Det var en väldig massa galopper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nåt speciellt med kurvorna på den banan?Tittar på v86 från Fornaboda, hör travet ända hem över skogen Hade velat åka dit men är för trött, så orkade inte pallar mig dit. Tittar på TVn istället.
Det är snäva Och sen är banan känd för att vara ganska hård vilket många hästar inte uppskattar även om det vräker på vatten idag. Ny banmästare från i år, tar tid att lära sig exakt hur mycket vatten och harvning som behövs.Är det nåt speciellt med kurvorna på den banan?
Det var en väldig massa galopper
Är man nörd när man har varit på trav hela dagen och skyndar sig hem för att inte missa V86?Tittar på v86 från Fornaboda, hör travet ända hem över skogen Hade velat åka dit men är för trött, så orkade inte pallar mig dit. Tittar på TVn istället.
Ja mycket möjligtÄr man nörd när man har varit på trav hela dagen och skyndar sig hem för att inte missa V86?
Med min fantasi kan jag komma med en massa förslagJag VET!?
Jag är liksom i skogen på obestämd tid. Vad hade han tänkt skulle ske?
Errr, undrar om vi är släkt.Det går bra här. Jag och pappas tjej var på affären och när vi kom hem frågade pappa vart maten är. Vi båda tittade på varandra och insåg att ingen av oss hade en tanke på maten. Vi hade alltså varit och handlat mat till middagen men lämnat den i bilen
You had one job osv