Försöker läsa ifatt tråden. Inte alltid så lätt när det mest hela tiden är full fart.
Nåja, jag ska nog snart lägga mig i sängen och lösa nonogram
Nåja, jag ska nog snart lägga mig i sängen och lösa nonogram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här krockar festivalen med summer meet så länet har tom lånat in poliserFörra helgen stadsfestival och kommande helg summer meet rätt glad att vi bor långt ifrån stan.
Låter lovande! Vi har bokat boende och spa på Ästad och midddag på Äng. Med vinpaketet till så vill jag knappt veta vad det kostar. Men det kommer ju säkerligen vara värt det.Det var helt magiskt En av dom bästa michelin jag varit på, och varit på ett gäng både i sverige och utomlands. De har ju gjort om och byggt en helt ny lokal, öppnade bara för några dagar sedan. Skulle inte bli förvånad om de får två stjärnor nästa år. Väl värt en rejäl omväg om man säger så
Det var helt värt det, rekommenderar starkt vinpaketet. Det enda vinet som var blaha var det första i paketet som var från ästad. Solarisdruvan som är den som odlas i Sverige är liksom inte så rolig Inte äcklig, bara inget speciellt. Övriga viner var riktigt, riktigt bra och generöst tilltagna.Låter lovande! Vi har bokat boende och spa på Ästad och midddag på Äng. Med vinpaketet till så vill jag knappt veta vad det kostar. Men det kommer ju säkerligen vara värt det.
Och Slöjdmässa i Hjo, MC fest i Väring - 40-årsjubileum med fyrverkerier, halva västbärande mcSverige lär vara där. Finns något för alla i Skaraborg denna helg. Och startar inte Riddarveckan i Hova nästa vecka?Här krockar festivalen med summer meet så länet har tom lånat in poliser
Omg! Hoppas allt det andra börjar på fredag o framåt, jag ska ta mig med bil o släp ToR töreboda -jönköping med tidspress tor emOch Slöjdmässa i Hjo, MC fest i Väring - 40-årsjubileum med fyrverkerier, halva västbärande mcSverige lär vara där. Finns något för alla i Skaraborg denna helg. Och startar inte Riddarveckan i Hova nästa vecka?
Hoppas att det går bra för dig när du övningskör!Övningskör bara än så länge, fyllde 16 för några månader sedan så det får jag
Verkar dock vara vanligt att inte övningsköra som sextonåring, jag känner ingen som gör det. Känner iofs inte många.
Bokat med övernattning i augusti.Det är så värt det! Men boka redan nu, borden försvinner i ett nafs.
Barnet fick köra på åkern mellan ensilagebalarna redan långt innan hen var 16 Fick köra vatten till hästarna på betet och lite annat. Var bra träning till det var dags att börja köra på riktigt, på väg. Kanske inte helt lagenligt men det funkadeHoppas att det går bra för dig när du övningskör!
Mina söner ville köra när de var 16 minns jag nu, men jag sa nej, de var inte mogna ansåg jag.
Har man möjligheten så varför inte. Nu skulle det vara via trafikskola, och sättet som båda mina söner resonerade på när de var 16 gjorde att jag inte ville sätta dem bakom en ratt då.Barnet fick köra på åkern mellan ensilagebalarna redan långt innan hen var 16 Fick köra vatten till hästarna på betet och lite annat. Var bra träning till det var dags att börja köra på riktigt, på väg. Kanske inte helt lagenligt men det funkade
Barnet fick köra på åkern mellan ensilagebalarna redan långt innan hen var 16 Fick köra vatten till hästarna på betet och lite annat. Var bra träning till det var dags att börja köra på riktigt, på väg. Kanske inte helt lagenligt men det funkade
Hoppas att det går bra för dig när du övningskör!
Mina söner ville köra när de var 16 minns jag nu, men jag sa nej, de var inte mogna ansåg jag.
Det är ju lite olika det där när de är mogna, yngsta har kört lastmaskin sen han var 13-14 år när det har behövts, och bilen inom stängda områden så han såg själv till att han fick börja övningsköra samma dag som han fyllde 16. Automaten kör han tryggt, blir 17 i sommar, så nu är det enbart bilen med växellåda som han nöter med. Sen kör han automaten när vi är på väg någonstans.Barnet fick köra på åkern mellan ensilagebalarna redan långt innan hen var 16 Fick köra vatten till hästarna på betet och lite annat. Var bra träning till det var dags att börja köra på riktigt, på väg. Kanske inte helt lagenligt men det funkade
Nu har vi ju aldrig haft möjlighet att köra på ett sådant vis du och @tanten beskriver utan det skulle bli körskola. Resonemanget från mina söner, ansvaret och mognaden som de visade då tyckte inte jag var i fas med att köra bil vid 16 års ålder.Det är ju lite olika det där när de är mogna, yngsta har kört lastmaskin sen han var 13-14 år när det har behövts, och bilen inom stängda områden så han såg själv till att han fick börja övningsköra samma dag som han fyllde 16. Automaten kör han tryggt, blir 17 i sommar, så nu är det enbart bilen med växellåda som han nöter med. Sen kör han automaten när vi är på väg någonstans.