Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast, nja, du lär väl bli hungrig.... ?? Eller är vinkällaren komplett med gourmetmat också...... ?!
Puhh nu har jag skissat upp nästa projekt. Ska börja skissa på duken imorgon. Nu ska jag laga moussaka.
Blir alltid sugen på moussaka när jag ser någon skriva om det men lagar jag det? Nej. Funderar på om det är pga brist på bra recept. Orkar du dela med dig?
Just nu känns det som att jag kan äta allt, har jobbat 9 h och sen cyklat hem i regnDet går som tur är att frysa in vingummi alldeles utmärkt
Din stackare! Lite vingummi hjälper säkertJust nu känns det som att jag kan äta allt, har jobbat 9 h och sen cyklat hem i regn
Nu vet jag inte vad du får för dos/sort med cellgifter men när jag fick cellgifter så var det typ fyra olika sorter i dropp plus en sort i tabletter så var det fritt fram att dricka ett glas eller två. Nu var det rätt bortkastat ändå eftersom cellgiftsbehandlingen även slog ut mina smaklökar. men jag tänker att det borde vara lugnt för dig att ta ett glas vin om de inte specifikt har sagt att du ska låta bli.Låter fantastiskt!!! Och väl värt sitt pris.
Livet är för kort för att äta tråkig mat!
Detta fick mig osökt att tänka på att jag har en vinkällare! Måste nog klättra ner dit och kolla läget! Ska helst undvika alkohol eftersom jag går på cellgifter men överväger rödvin ikväll eftersom jag ska käka lamm
Jävligt hög volym, jag hör det inne i lägenheten, 1,5 km bortDet blir utsålt ikväll
Markus Krunegårdh