Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vore en syn.Ett kilo löjrom?
Vad är leka hemulVar ute och lekte hemul i skogen och hittade en underlig grej. Det är alltid kul att hitta underliga grejer.
Och en käke, tror från vildsvin.
Läst in mig lite mer på min nu helt fastställda diagnos.
Ser inte lovande ut.
Men jag tänker inte ta ut nåt i förskott.
Just nu har jag det ok så
Det vore en syn.
Ja det tror jag med.Jag tycker det verkar finnas ganska goda möjligheter till ett bra liv med rätt kost, aktivitet och medicinering
Alltid trist med en kronisk sjukdom men denna verkar ändå en av de ”bättre” i spannet (sen kan det ju såklart variera från person till person).
Ja det tror jag med.
Ska börja med antireumatisk medicin den 26 om lungröntgen är ok.
Jag är ju redan aktiv men kan så klart bli mer aktiv.
Får se hur schemat ser ut i höst bara
Varför måste lungröntgen vara ok?
Som jag fattar är kosten viktig också, kanske viktigare än medicinering
Gissar att det är för att utesluta TBC, jag har gjort lungröntgen två gånger pga medicinering (dvs innan jag fick börja med medicinen).
Aha ok! Min lungröntgen är skit men tbc har jag iaf inte!
Vet inte riktigt men lungorna måste vara ok för att tåla medicinen vet jag.Varför måste lungröntgen vara ok?
Som jag fattar är kosten viktig också, kanske viktigare än medicinering
Löjrom ingick absolut i menyn. Och sommartryffel, havskräfta, ostron, räkor med mera Gudomliga viner dessutom.Ett kilo löjrom?
Löjrom ingick absolut i menyn. Och sommartryffel, havskräfta, ostron, räkor med mera Gudomliga viner dessutom.
@MarieJ Två avsmakningsmenyer, två vinpaket, två koppar kaffe och två glas champagne. Allt lagat på fantastiska råvaror, närproducerat, egenodlat, från små producenter och upplagt på ett vackert sätt etc. Samt en otrolig upplevelse, omgivning och service. Michelinkrog väl värd sin stjärna.
Exakt!!!Låter fantastiskt!!! Och väl värt sitt pris.
Livet är för kort för att äta tråkig mat!
Härligt!Löjrom ingick absolut i menyn. Och sommartryffel, havskräfta, ostron, räkor med mera Gudomliga viner dessutom.
@MarieJ Två avsmakningsmenyer, två vinpaket, två koppar kaffe och två glas champagne. Allt lagat på fantastiska råvaror, närproducerat, egenodlat, från små producenter och upplagt på ett vackert sätt etc. Samt en otrolig upplevelse, omgivning och service. Michelinkrog väl värd sin stjärna.
Låter fantastiskt!!! Och väl värt sitt pris.
Livet är för kort för att äta tråkig mat!
Detta fick mig osökt att tänka på att jag har en vinkällare! Måste nog klättra ner dit och kolla läget! Ska helst undvika alkohol eftersom jag går på cellgifter men överväger rödvin ikväll eftersom jag ska käka lamm