Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis ringer chefen säger jag att det är lördag.Vi skyller på dig om vi inte går till jobbet för att vi tror att det är helg!
Men vänta, du är väl bara 16 i år väl? Eller har jag missat något? Bil? Köra? :OMin mormor lånar min mammas bil så vi har hennes bil här. Fick köra den till stallet idag, trevligt att testa på lite andra bilar (har bara kört min mammas innan). Enligt min mamma är den mer som en vanlig bil än hennes.
Vi är inte helt överens än men överlag kändes den trevlig. Lite trög i kopplingen, snabb reaktion i ratten, tystare och bättre väghållning. Plus för att den har en riktig nyckel också istället för den platta grejen den andra har.
Testade att växla utan koppling på hemvägen, funkade fint oftast men känner ju inte bilen än och vilken hastighet/varvtal den vill ha så ibland funkade det inte. Men men, har ju bara kört den en kort stund så vi kan nog bli mer överens sen.
Övningskör bara än så länge, fyllde 16 för några månader sedan så det får jagMen vänta, du är väl bara 16 i år väl? Eller har jag missat något? Bil? Köra? :O
Min snart 16 åring kör inte. Min snart 16 åring (i december) är bara liten. Min snart 16 åring är min YNGSTA. Mitt LILLA BARN! :O HUR kan tiden gå så fort?
Ligger i sängen. Har hängt två påslakan och ett lakan över fönstrena.
Bytte ut altandörr och fönster till två öppningsbara fönster i sovrummet i dag, därav bristen på rullgardin.
Håller dessutom tummarna att tapeten ska anlända i morgon
Vad har du gjort?8000kr fattigare men värt varenda krona. Eufori!
Borås tapeter - Nocturne i grön versionVad blev det för tapet?
Borås tapeter - Nocturne i grön version