Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon och TGIF :banana:

Höll mig vaken så jag kunde handla (gick av kl 6 och ICA öppnar kl 7) och kraschade en aning när jag kom hem. Skönt att jag inte sov så länge så jag behöver ställa om dygnet.

Orkade dock inte äta frukost innan jag la mig så jag är vrålhungrig! :laugh:
Jag har semester och dina jäkla inlägg gör mig totalt förvirrad. Visst tusan är det MÅNDAG idag?! O_o :rofl:
 
Känner mig väldigt utdelad. Å ena sidan är jag så glad över att få fira en väns bröllop i sommar. Å andra sidan så innebär bröllopet geografiska placering en rejäl kostnad för mig i tid, energi och pengar. Väljer just nu att lita blint på att det kommer att vara värt det.
 
Tomt att vakna utan älsklingen brevid i morse men så mysigt med en liten kisse tätt in till ❤. Lillkissen var hos distriktsveterinärerna tidigt i fm och vi hann bara in i receptionen så utbrast de två tjejerna "åh så söt" 🥰. För att inte tala om djursjukskötaren som vaccinerade som sa direkt att det där är en väldigt lättgillad katt och om jag någon gång skulle tröttna på honom så kan hon ordna ett hem..Den raringen tror jag inte varken jag eller sambon tröttnar på (saker kan hända men aldrig att vi tröttnat på något av våra djur, de är älskade familjemedlemmar) ❤. Ute I bilen skrek han högt; kunde ju tro att han ville vara kvar tvärtemot vår tidigare hankatt som ville därifrån snarast möjligt i våras ❤.
 
Katterna är härliga 😍. Tänkte när jag åkte hem från stallet (tömkörde pållan och det gick så fint så 😍) att jag skulle ge dem mjukmat det första jag gör och det höll nog honkatten med om för direkt när hon kom in satte hon sig vid sin skål och väntade (de äter främst mjukmaten ur dem) 🥰. Kissungen kom lite nyvaken ut i köket från vardagsrummet och antagligen tagit min frånvaro med ro 🥰; och när han lekte med en kudde började han jama så dant att honan var tvungen att ta reda på vad som stod på 😄.

Nahe klockan är massor; hög tid att klä om det och äta kvällsmat, har redan pratat med sambon i telefon 🥰.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 443
· Visningar
40 483
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp