R
Raderad medlem 68338
Jag tar också cellgifter
Jag vet! Men jag tror jag begåvats med en lite mer potent dos
Dock har jag enligt läkaren ”lever som en nyfödd” så kanske är Yolo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tar också cellgifter
Jag vet! Men jag tror jag begåvats med en lite mer potent dos
Dock har jag enligt läkaren ”lever som en nyfödd” så kanske är Yolo?
Det går som tur är att frysa in vingummi alldeles utmärktHar precis gjort en stor beställning på matsmart, inklusive 2 kg vingummin. Vet ni hur lång tid det kommer att ta för mig att äta upp? Men nu ska jag lyssna på bok och sen sova
Det låter helt som min "Cup of Tea" Jag tror det får ingå i planerna för sommarens planerade tur till Västkusten och Skåne.Löjrom ingick absolut i menyn. Och sommartryffel, havskräfta, ostron, räkor med mera Gudomliga viner dessutom.
@MarieJ Två avsmakningsmenyer, två vinpaket, två koppar kaffe och två glas champagne. Allt lagat på fantastiska råvaror, närproducerat, egenodlat, från små producenter och upplagt på ett vackert sätt etc. Samt en otrolig upplevelse, omgivning och service. Michelinkrog väl värd sin stjärna.
Hemulen från mumindalen, han som går runt med förstoringsglas och tittar på växter = jag men med telefon och app som förstoringsglas.Vad är leka hemul
Och vad hittade du för underlig grej
Jag är 41 och känner mig som 108. Du kan se fram emot nästa födelsedag.Jag är 40 och känner mig som 140
Handduk och avtorkningHur beter man sig egentligen för att inte bli superskitig om låren när vovve bestämt att den är knähund och jag tydligen har drömknät
Fast, nja, du lär väl bli hungrig.... ?? Eller är vinkällaren komplett med gourmetmat också...... ?!Nu funderar jag att klättra ner i vinkällaren men om luckan går igen så lär mitt lik kanske hittas 2047 eller likn Dock lär jag ha en trevlig sista tid i livet