Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick god kyckling till lunch av mamma.
Sen jag varit iväg och lekt ridlärare och nu sitter jag i soffan och tittar på packningen (ska bort tors-sön) men läser nog bok i stället.
C95A2BAB-1DED-4EA8-8336-0EAFADCDCB61.webp
 
Jag har påbörjat projekt Rensning. Min lägenhet är ett enda stort kaos just nu och jag känner mig stressad, men försöker intala mig att det blir bra när jag blir klar. Det känns så skönt att bli av med saker, kläder (!) som bara tar plats men som aldrig används eller som helt enkelt har gjort sitt. Organisera! Har haft självplock för andra i min garderob idag. :D

Det känns åtminstone skönt att börja semestern med det här för det är dels sådant som jag sällan tar mig tid för annars, dels så kan jag göra semester av semestern utan att behöva känna några större måsten sedan.
 
Nu vet jag inte vad du får för dos/sort med cellgifter men när jag fick cellgifter så var det typ fyra olika sorter i dropp plus en sort i tabletter så var det fritt fram att dricka ett glas eller två. Nu var det rätt bortkastat ändå eftersom cellgiftsbehandlingen även slog ut mina smaklökar. 🙄🤷‍♂️ men jag tänker att det borde vara lugnt för dig att ta ett glas vin om de inte specifikt har sagt att du ska låta bli.

De har sagt att man helst bör avstå alkohol. Mvh har druckit ett glas Chateau Musar nu och känner att det var 100% värt det!
 
Duschat och nu ropar sängen på mig. Min rygg är död efter ha kört Trule, en vacker dag ska jag bränna upp den där vagnen själv 😬 Allvarligt talat så är jag fruktansvärt less på den men enligt husse ska han gå i den vagnen bla bla bla .. Kör själv då för tusan och känn hur det känns. Jo just det vet han ju redan därför han inte kör 😏😂😆 Fanken också #bitterikväll.
 
Duschat och nu ropar sängen på mig. Min rygg är död efter ha kört Trule, en vacker dag ska jag bränna upp den där vagnen själv 😬 Allvarligt talat så är jag fruktansvärt less på den men enligt husse ska han gå i den vagnen bla bla bla .. Kör själv då för tusan och känn hur det känns. Jo just det vet han ju redan därför han inte kör 😏😂😆 Fanken också #bitterikväll.
Vad är det för vagn du har?
 
En Grafströms rockard, var säkert jätte bra när den gjordes för ca 27 år sedan men nu 😏 Den är ett kräk att köra i. Men vi har en annan också så nästa gång åker den fram även om Trule tycker bäst om den här för kan inte gå runt och ha ont i ryggen kontant när jag häst.
Åh! Vår första vagn var en gamnal grafströms rockard som vi gjorde om så att den hade svängel och sånt. Tyckte väl den var skön då, men ja, då hade jag inte åkt i sköna vägnar. 😅
Min förra gigg var en dröm att åka i, tyvärr blev jag tvungen att sälja den då jag behövde en hopfällbar.
PICT0172 - Kopia.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
39 931
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 834
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp