Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken drömsemester du verkar ha!Sitter långt ute på en kobbe och äter lite mat. Hittade gräslök här ute som jag hade i men jösses vad mycket smak det är i gräslöken här ute
Har vimsat runt på flera olika öar.
Ska snart dra mig hemåt, men kvällssolen är så mysig.
Ja, jag är oerhört tacksam över att få ha det så här varenda år.Vilken drömsemester du verkar ha!
Nu vet jag inte vad du får för dos/sort med cellgifter men när jag fick cellgifter så var det typ fyra olika sorter i dropp plus en sort i tabletter så var det fritt fram att dricka ett glas eller två. Nu var det rätt bortkastat ändå eftersom cellgiftsbehandlingen även slog ut mina smaklökar. men jag tänker att det borde vara lugnt för dig att ta ett glas vin om de inte specifikt har sagt att du ska låta bli.
JoJävligt hög volym, jag hör det inne i lägenheten, 1,5 km bort
Välkommen att bo här från tor-sön, vi har festival i Töreboda 4km bort bilvägen, det hört ändå.Jävligt hög volym, jag hör det inne i lägenheten, 1,5 km bort
Vad är det för vagn du har?Duschat och nu ropar sängen på mig. Min rygg är död efter ha kört Trule, en vacker dag ska jag bränna upp den där vagnen själv Allvarligt talat så är jag fruktansvärt less på den men enligt husse ska han gå i den vagnen bla bla bla .. Kör själv då för tusan och känn hur det känns. Jo just det vet han ju redan därför han inte kör Fanken också #bitterikväll.
Gott!Precis ätit enchiladas. I dag har vi varvat tapetsering och montera plåt och fönsterfoder på sovrumsfönstrena. Vi var såklart inte så smarta när vi mätte upp var skarvarna skulle hamna så vi fick mäta upp och måla på nya ställen efter första hörnet
Det är så värt det! Men boka redan nu, borden försvinner i ett nafs.Det låter helt som min "Cup of Tea" Jag tror det får ingå i planerna för sommarens planerade tur till Västkusten och Skåne.
Din målande beskrivning lockar lite extra. Får bli present till oss själva
Förra helgen stadsfestival och kommande helg summer meet rätt glad att vi bor långt ifrån stan.Välkommen att bo här från tor-sön, vi har festival i Töreboda 4km bort bilvägen, det hört ändå.
En Grafströms rockard, var säkert jätte bra när den gjordes för ca 27 år sedan men nu Den är ett kräk att köra i. Men vi har en annan också så nästa gång åker den fram även om Trule tycker bäst om den här för kan inte gå runt och ha ont i ryggen kontant när jag häst.Vad är det för vagn du har?
Åh! Vår första vagn var en gamnal grafströms rockard som vi gjorde om så att den hade svängel och sånt. Tyckte väl den var skön då, men ja, då hade jag inte åkt i sköna vägnar.En Grafströms rockard, var säkert jätte bra när den gjordes för ca 27 år sedan men nu Den är ett kräk att köra i. Men vi har en annan också så nästa gång åker den fram även om Trule tycker bäst om den här för kan inte gå runt och ha ont i ryggen kontant när jag häst.
Dit ska jag och min man om en månad. Var det bra?Ätit och druckit på Restaurang Äng i Halland, med min fru
Det var helt magiskt En av dom bästa michelin jag varit på, och varit på ett gäng både i sverige och utomlands. De har ju gjort om och byggt en helt ny lokal, öppnade bara för några dagar sedan. Skulle inte bli förvånad om de får två stjärnor nästa år. Väl värt en rejäl omväg om man säger såDit ska jag och min man om en månad. Var det bra?