Vet känslan….Har en smärre existentiell kris. Igen.
Jobbiga hjärna, kan det inte bara få vara bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet känslan….Har en smärre existentiell kris. Igen.
Jobbiga hjärna, kan det inte bara få vara bra?
Har nu packat en liter målarmedium (olja typ) ovanpå i GUCCi-väska i sammet samt en kaftan i siden
Känner viss oro men MÅ DET BÄRA ELLER BRISTA
Jag packar också förhållandevis lite egentligen, men... jag är ju bara i väg typ en natt, men har med mig jobbdatorn. För att vara en jobblap top för kontorsnissar är den ovanligt stor och tung tycker jag. Jag måste också ha med mig trampan... och förstås min surfplatta och hörlurar! Surfplattan har en metallbåge som gör att man kan ställa den, jättepraktiskt. Och tung! Därtill vill jag ha med mig mat och dricka, äter man 6 gånger och ska dricka 2 liter vatten på en dag så gäller det att ha smidig mat med sig. Köpa mat är inte alltid möjligt eller försvarbart, speciellt inte när man sitter på tåget osv. Det blir lite grann till slut ändå. Men DATORN och surfis väger onekligen! :P
Har nu packat en liter målarmedium (olja typ) ovanpå i GUCCi-väska i sammet samt en kaftan i siden
Känner viss oro men MÅ DET BÄRA ELLER BRISTA
Har dragit upp ginst och klippt + krattat gräs. Vädret är flaxigt.
Modigt! Livin' on the edge osv
Jag tror jag kanske ska tejpa skiten med packtejp? Brorsan ba ”vad ska du med en Gucci väska i skogen? Iofs rimlig fråga. Men ur den synvinkeln är hela packningen skev
Jag fattar nog inte vad är det för fel på att dra upp ginst?
Borde slutföra städningen av huset. Det är ganska lite kvar. Men jag har fastnat i soffan.
Garanterat! Och det är en sådan i metall typ, typisk HP kontorsmanick liksom! Tyngre än min hemma-HP Men men, det är ju trevligt att kunna jobba på vift ändå så jag får spara lite på klagomålenPlus att datorn bli tyngre ju längre tid en bär den eller ju fler byten av kollektivtrafik/gammalt djungelordspråk
Det är helt omöjliga ibland Hittar ofta mina instängda i någon garderob eller liknande, sen när man öppnar så gäspar det baraStackars katt, har suttit instängd i garderoben i typ sju timmar jäkla katt till att smita in där hon inte ska vara!
Hade hon inte börjat krafsa p dörren hade jag inte märkt nåtDet är helt omöjliga ibland Hittar ofta mina instängda i någon garderob eller liknande, sen när man öppnar så gäspar det bara
Hemma hos oss är det vertygsboden som av någon oklar anledning är favorit för Herr Katt att smita in i obemärkt OCH naturligtvis bli instängdHade hon inte börjat krafsa p dörren hade jag inte märkt nåt