Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag packar också förhållandevis lite egentligen, men... jag är ju bara i väg typ en natt, men har med mig jobbdatorn. För att vara en jobblap top för kontorsnissar är den ovanligt stor och tung tycker jag. Jag måste också ha med mig trampan... och förstås min surfplatta och hörlurar! Surfplattan har en metallbåge som gör att man kan ställa den, jättepraktiskt. Och tung! Därtill vill jag ha med mig mat och dricka, äter man 6 gånger och ska dricka 2 liter vatten på en dag så gäller det att ha smidig mat med sig. Köpa mat är inte alltid möjligt eller försvarbart, speciellt inte när man sitter på tåget osv. Det blir lite grann till slut ändå. Men DATORN och surfis väger onekligen! :P

Plus att datorn bli tyngre ju längre tid en bär den eller ju fler byten av kollektivtrafik/gammalt djungelordspråk :meh:
 
Nu har packningen spårat. Höll nästan på att glömma denna! 😦😦

CD6A859C-F497-4B77-83D5-1FFC1019242F.jpeg


(Den drivs av solceller och vinkar hetsigt hela dagarna 😆)
 
Herreminje vilken lång dag! Och ponnyföräldrar? :banghead: :banghead: :banghead: Vi har alltså haft hemmatävling i hoppning :D Jag stod på framhoppningen vilket ledde till att jag coachade alla hemmaekipages framridning så deras mammor slapp :D:up: Sen åkte jag och red ut med Ambres och kompisen på hennes 4-åring. Vi skrittade nästan hela rundan, vad de andra pysslade med vet jag inte :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 481
· Visningar
41 467
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp