Vad gör vi? Del CLVI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Kanon

D7F06958-56EF-4E0A-9AD9-AB51CEFF24AE.webp
 
Hasat mig upp ur sĂ€ngen och ska Ă€ta frukost 🧐 undra hur mĂ„nga alarm jag mĂ„ste ha imorgon 😆 La i mitt tyngdtĂ€cke igĂ„r i sĂ€ngen, haft ett duntĂ€cke istĂ€llet i vintras dĂ„ jag fryser sĂ„ pĂ„ vinterhalvĂ„ret och nu nĂ€r det varit sĂ„ varmt har jag sovit utan tĂ€cke. Tydligen sov jag vĂ€ldigt hĂ„rt med tyngdtĂ€cket 😂 🙈
 
Köade först genom sky city för att ens nĂ„ hit 😅
TillÀggas ska att detta Àr endast kön till bagage-drop. Ny kö sen till Security! Kaozzzzz
Syrran var ivĂ€g för ett par veckor sedan med sin 3 Ă„ring och det flög frĂ„n Arlanda. Hon sa att det var vĂ€l mer ren tur att det tog sig igenom och att allt flöt pĂ„ 😏 Hon har jobbat dĂ€r, hon hade aldrig varit med om det kaoset som pĂ„gĂ„r nu.
 
Men kanon. Efter nĂ€stan tre timmars kö och stress in pĂ„ flyget meddelar de att det Ă€r en lĂ€ckande kran pĂ„ flygets toa sĂ„ nu ska det komma en ”tekniker”. GĂ„rbranumannen
 
Ska bli halvdÄligt vÀder ett tag framöver nu. FÄr se vad man kan hitta pÄ.
Kanske ska traska in i skogen och se om jag kan lÀra mig nya plantor :) av nÄgon anledning har jag fÄtt tillbaka det intresset igen efter att botaniklÀraren fullstÀndigt krossade det.

LÀra sig 40 olika grÀs om dagen och deras namn pÄ latin, tyska och engelska med tillhörande mini tenta varje dag för sagda grÀs. Samt att man inte fick vara borta pÄ lektioner sÄ jag fick halvspringa efter sagda botaniklÀrare med 40 graders feber och försöka orka fokusera tillrÀckligt för att slÄ upp alla dessa förbenade grÀs vi hittade i 3 timmar dagligen. SÀmsta pedagogiken jag nÄgonsin varit med om!
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
72 73 74
Svar
1 465
· Visningar
41 120
Tjatter Det Àr vÀl ganska vanligt att gÄ och nynna eller smÄsjunga för sig sjÀlv pÄ nÄgon melodi. Har ni nÄgon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrÀgerier i samhÀllet nu för tiden. PersonrÄn och smÄstölder har flyttat sig till NÀt-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1Är Kommer ofta upp mat igen nÀr vi lÀgger ner bebis, trots att vi matat mer upprÀtt, tagit pauser för att rapa mitt i mÄltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp