Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att mocka hästbajs 😆 Blir inte så mycket sådant i veckan då jag jobbar sent alla dagar förutom fredag. Ska ska vi iväg och fira svärfar som fyllde 65 här om dagen 🥰 Han gick i pension förra året efter ha arbetat sedan han var 15 år. Men min kära sambo hade totalt förträngt att han fyllde år tills hans bror ringde igår och fråga om han hade varit till Pappa 🧐 Svärfar är iaf den mest omtänksamma människa jag känner, ställer alltid upp i alla väder. Brukar säga det till min sambo att han ska vara tacksam att han har sin Pappa.

Happy 4th of July :D !!
cake.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 681
· Visningar
45 535
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka