Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att mocka hästbajs 😆 Blir inte så mycket sådant i veckan då jag jobbar sent alla dagar förutom fredag. Ska ska vi iväg och fira svärfar som fyllde 65 här om dagen 🥰 Han gick i pension förra året efter ha arbetat sedan han var 15 år. Men min kära sambo hade totalt förträngt att han fyllde år tills hans bror ringde igår och fråga om han hade varit till Pappa 🧐 Svärfar är iaf den mest omtänksamma människa jag känner, ställer alltid upp i alla väder. Brukar säga det till min sambo att han ska vara tacksam att han har sin Pappa.
 
Happy 4th of July :D !!
cake.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 465
· Visningar
41 120
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp