Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej är klar. Har packat om fernissan. Risk finns nu kanske snarare att de kommer tro att det är en granat eller likn 😅😅

7EDE7536-44E8-40AD-A145-3DD4D6C64C71.webp
 
Oroat mig i onödan (vilket händer ofta...Borde försöka ta problem och liknande när de kommer. Om det ens gör det, räcker att gå igenom det en gång som min kloka morfar sagt till mig mer än en gång...❤).Finaste sambon har kommit fram till västkusten utan problem och jag oroade mig lite för att lämna lillkissen drygt ett par timmar medan jag var borta hos mamma och firade ikväll men han såg ut att ha tagit det med ro; förflyttat sig till andra änden av soffan men såg nyvaken ut när jag kom hem 😊. Honkatten och han har nosat lite mer på varandra utan att hon fräst eller morrat hela tiden; stackars liten som nyinflyttad och vill bli kompis men såklart en stor förändring även för henne ❤.
 
Två släktingar kom hit idag och åt middag, tanken var att jag skulle närvara men jag kan ha råkat vara i stallet under tiden istället :angel:
Ponnyn fick gå ut och galoppera på, gick bra. Höll på att bli lite väl spännande dock när ponnyn såg vägbommen vi galopperade mot:
Ponny: Vad roligt! :bump: *tar sats*
Jag: :nailbiting::stop:


Vet att ponnyn med lätthet hade hoppat den. Vet också att jag är helst håller mig till marknivå. Slutade med att vi gick brevid i skritt istället, något missnöjd ponny för det :p

Hoppade dock med storhästen. Hon var spänd då två andra från stallet var längre fram, så istället för att gå ner och sedan upp för diket tog hon ett rejält skutt och tänkte galoppera iväg... men hon lyssnar iaf tillbaka (även om det kan gå upp då istället :angel:)
 
Ser på nyheter på NRK och u har det hänt i Köpenhamn. En ung man, 22år, har skjutit , dödat och skadat ett antall personer på ett köpecenter vid Kastrup. Motiv ännu oklart.

Jag bodde flera år i Dragör på Amager där detta hände och därför går det hårt in på mig!

Mina djupaste kondoleanser till Danmark och danskarn! ❣️💜❤️
 
Hon är i vattnet som siberian huskyn Lobo är på agilityplanen? :D

Den är så underbar! Jag har testat på agilityhinder med min, han älskar att klättra på träd i skogen osv, men icke sa nicke att agility var hans hobby! Men han är så jäkla snabb och smidig osv. När han vill ;)

Skillnaden mellan huskyn och Princess Diva ar att om Diva hade tranat agylity hade hon upprepat alla tunnlar intill distraction. Hon gillar namligen tunnlar mer an hinder. 😵‍💫

Plus att datorn bli tyngre ju längre tid en bär den eller ju fler byten av kollektivtrafik/gammalt djungelordspråk :meh:

Absolut! Prova att ga fran en terminal till en annan pa mer an tre flygplatser ... Datorn var oandligt tung ...
 
Hundarna sover djupt ... det har varit en anstrangande dag i dag. Tate har ramlat i poolen tva ganger, med huvudet nerat och forsokte klattra upp efter sidan i den djupa delen.

Han har ocksa lekt massor att hamta bollen i narheten av trappan ... och ramlat i bara lite. Jatte laskigt tyckte den brune. Men det blir nog bra. Han ar i alla handelser helt bekvam med sonen, som raddade honom tva ganger fran att drukna ... tror han. :p

Princess Diva har simmat i flera timmar ... det borjade med att Sonen hoppade i och simmade med henne ... sedan kunde hon inte sluta nar han gick upp.

De sover nu mycket djupt ... klockan ar inte ens 9pm annu😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 481
· Visningar
41 467
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp