Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste också packa. Fy fan hatar. Man måste ta så mycket beslut 😩

Ja kaos! 😫 Jag vet inte heller hur länge jag ska vara borta riktigt!
Insåg nu att mina färger och penslar tog upp halva resväskan… kaos!

Jag är van att resa och reser alltid med handbagage men nu är det mkt konstmaterial som ska med. Har ändå skickat dukar och pannåer i förväg.
 
En liten knackning på dörren. Leverans av sushi och en glad-sommar-hälsning från sushihaket i kvarteret!

C38C0834-DACB-456B-BB31-5E16A6C4239B.webp
 
Jag vantar bara pa att Maken ska bli klar sa vi kan aka over till Sonen och hundarna kan bada. I gar forsokte Tate ga pa vattnet i poolen :laugh: Tur han har starka bakben, han lyckades ta sig tillbaka snabbt innan han plumsade i. Han har aldrig badat i pool forut, det har ska bli kul:D
Princess Diva alskar att simma sa mycket att vi inte kunde trana/tavla i langdhopp i vattnet ... hon hoppade laaaangt efter leksaken, tog den i vattnet och simmade runt och runt och ... det hade hunnits hoppas tre till hundar medan hon nojt simmade och inte kom sa nara att nagon kunde fa tag pa henne.🤣
 
Joo... :o Jag tycker lite synd om mina gräsklippare som jag misshandlar dem :nailbiting:

Edit: Och jag ska nu ut och köra dem... gräset klipper inte sig självt och jag måste nog se till att hinna med det innan jobbet för det skulle ju regna nästa vecka... :cautious:
Jag borde också klippa men orkar inte. Har för mycket annat att orka.

Tänker att utnyttja min bror som kommer på besök imorgon. Han är 14 år äldre men betydligt friskare och piggare än jag :D
 
Samma här.

Dessutom tycker jag verkligen om att packa. Tycker om att packa lite, men smart och tillräckligt för mina behov.
Jag packar också förhållandevis lite egentligen, men... jag är ju bara i väg typ en natt, men har med mig jobbdatorn. För att vara en jobblap top för kontorsnissar är den ovanligt stor och tung tycker jag. Jag måste också ha med mig trampan... och förstås min surfplatta och hörlurar! Surfplattan har en metallbåge som gör att man kan ställa den, jättepraktiskt. Och tung! Därtill vill jag ha med mig mat och dricka, äter man 6 gånger och ska dricka 2 liter vatten på en dag så gäller det att ha smidig mat med sig. Köpa mat är inte alltid möjligt eller försvarbart, speciellt inte när man sitter på tåget osv. Det blir lite grann till slut ändå. Men DATORN och surfis väger onekligen! :P
 
Jag vantar bara pa att Maken ska bli klar sa vi kan aka over till Sonen och hundarna kan bada. I gar forsokte Tate ga pa vattnet i poolen :laugh: Tur han har starka bakben, han lyckades ta sig tillbaka snabbt innan han plumsade i. Han har aldrig badat i pool forut, det har ska bli kul:D
Princess Diva alskar att simma sa mycket att vi inte kunde trana/tavla i langdhopp i vattnet ... hon hoppade laaaangt efter leksaken, tog den i vattnet och simmade runt och runt och ... det hade hunnits hoppas tre till hundar medan hon nojt simmade och inte kom sa nara att nagon kunde fa tag pa henne.🤣
Hon är i vattnet som siberian huskyn Lobo är på agilityplanen? :D

Den är så underbar! Jag har testat på agilityhinder med min, han älskar att klättra på träd i skogen osv, men icke sa nicke att agility var hans hobby! Men han är så jäkla snabb och smidig osv. När han vill ;)
 
Alltså jag har lekt med en hund för första gången i mitt liv. Den här vovven är så underbart glad men samtidigt mild!
Hon kom på sig när hon skällde en gång och slutade genast så att jag skulle leka vidare.
Att det bara var 10 minuter och att pinnen hon hämtade till mig snart var träflis gör inget. :love: dessutom råkade hon komma åt mitt finger med tänderna när jag skulle ta pinnen en gång men jag tyckte inte ens att det var otäckt :bump:

Hade förutfattade meningar om jack russels men hon kör över alla förutfattade meningar med bulldozer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 932
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp