Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle ha tåget till Gävle idag.
Men i morse var jag trött. Dessutom var alla tåg inställda pga personalbrist...
Får bli en tur till Gävle nästa lördag då
Sunt förnuft är en stor bristvara nu för tidenJa vi har ett bra kontrakt.
Bekymret denna gång är att hyresgästen är närmaste granne med uthyraren så inget skrev, bara en nyckel i brevlådan.
Men sunt förnuft borde säga en att man inte bara reser sig upp och lämnar en hyrd lokal
Rummet behöver väl egentligen inte vara färdigt (tapeter, takmålning, golv) ännu på några månader men leverans är beräknad till slutet av september. Och efter det räknar jag inte med att ha så mycket tid att lägga golv etc...Roligt, när ska det stå klart?
Vi brukade skoja om att vi behövde en slitstark som kunde tjänstgöra som ett mellanting mellan jordfräs och gräsklippareMin gräsklippare borde få medalj
Vilken maskin det är att den fortfarande funkar efter allt jag utsätter den för
Jord är inga problem Ej heller stora högar med hästskitVi brukade skoja om att vi behövde en slitstark som kunde tjänstgöra som ett mellanting mellan jordfräs och gräsklippare
/tanten, med eh...kuperad tomt
Så många som tvättar och så slog det mig, det ska jag ju också göra i dag, nu, det är ju söndag! Vad sitter jag här för?!Stallet klart. Nu ska jag duscha och sen hänga upp tvätten. Inte kul att sen försöka göra mig iordning. Det är nämligen alldeles för varmt för sådana aktiviteter.
Tyvärr finns det folk utan både sunt förnuft, uppfostran och folkeskick.Ja vi har ett bra kontrakt.
Bekymret denna gång är att hyresgästen är närmaste granne med uthyraren så inget skrev, bara en nyckel i brevlådan.
Men sunt förnuft borde säga en att man inte bara reser sig upp och lämnar en hyrd lokal