Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy, hoppas att det inte är något allvarligt! Krya på dig.Dräller på sjukan eftersom hela bröstkorgen låste ihop totalt = gigantisk smärta, ytandning, yrsel, illamående och kallsvett i floder.
Visa bifogad fil 93063
Smärtlindring hade räckt enligt mig men förstår ju att det naturligtvis inte är så det funkar när man kommer in med de symptomen. Gissar att jag är på hemväg om typ en timme eller så
Så läskigt! Ta hand om dig!Dräller på sjukan eftersom hela bröstkorgen låste ihop totalt = gigantisk smärta, ytandning, yrsel, illamående och kallsvett i floder.
Visa bifogad fil 93063
Smärtlindring hade räckt enligt mig men förstår ju att det naturligtvis inte är så det funkar när man kommer in med de symptomen. Gissar att jag är på hemväg om typ en timme eller så
Jag tycker du räknar rätt.Sådär ja, då har jag sagt upp mig, om jag räknar rätt (en månad från nu) så borde sista dagen bli 12/7, det är 4:a veckor från nu. Eller tänker jag tokigt?
Skönt, då är jag inte ute å seglar, får jag se om de två sista dagarna blir semester eller om ja måste jobba (orkar inte bråka om de skulle va så att det inte blir semester) men lite surt i så fall men ja ja, va är två dar mer eller mindre....Jag tycker du räknar rätt.
Har du bara en månads uppsägning?Skönt, då är jag inte ute å seglar, får jag se om de två sista dagarna blir semester eller om ja måste jobba (orkar inte bråka om de skulle va så att det inte blir semester) men lite surt i så fall men ja ja, va är två dar mer eller mindre....
Ja, är det något konstigt med det?Har du bara en månads uppsägning?
Beror väl på hur länge du har jobbat där?Ja, är det något konstigt med det?