Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ont i huvet. Kollar Skilda Världar. :D
Är trött. Har varit på biblo idag och lånat två jättetjocka böcker, tveksamt om jag hinner/orkar läsa dem på 6 veckor, hoppas de går att låna om sen.
 
Dräller på sjukan eftersom hela bröstkorgen låste ihop totalt = gigantisk smärta, ytandning, yrsel, illamående och kallsvett i floder.

20220614_195551.webp


Smärtlindring hade räckt enligt mig 🤷‍♀️ men förstår ju att det naturligtvis inte är så det funkar när man kommer in med de symptomen. Gissar att jag är på hemväg om typ en timme eller så :up:
 
Dräller på sjukan eftersom hela bröstkorgen låste ihop totalt = gigantisk smärta, ytandning, yrsel, illamående och kallsvett i floder.

Visa bifogad fil 93063

Smärtlindring hade räckt enligt mig 🤷‍♀️ men förstår ju att det naturligtvis inte är så det funkar när man kommer in med de symptomen. Gissar att jag är på hemväg om typ en timme eller så :up:
Men fy, hoppas att det inte är något allvarligt! Krya på dig.
 
Dräller på sjukan eftersom hela bröstkorgen låste ihop totalt = gigantisk smärta, ytandning, yrsel, illamående och kallsvett i floder.

Visa bifogad fil 93063

Smärtlindring hade räckt enligt mig 🤷‍♀️ men förstår ju att det naturligtvis inte är så det funkar när man kommer in med de symptomen. Gissar att jag är på hemväg om typ en timme eller så :up:
Så läskigt! Ta hand om dig! <3
 
Just nästan fått hjärtstillestånd när Uppfödningen blir slagen precis på linjen, målfoto 😅 Herre min jäklar vad hon gick ute i banan. Hon var så värd en vinst nu men det kommer, hon blir vassare och vassare. Liten men naggande god med sina 148 cm mankhöjd ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 179
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 805
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 255
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp