Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BlixtvaktVad heter appen?
Nästa gång kan du testa att ta hjälp av kommunikation för att lösa problemet. Kommunikationsavdelningar har ofta en rad olika knep för att få ens målgrupp att bete sig på ett visst sätt. Det kan spara en massa tid och svordomar.Det är lika dumt på jobbet i dag. Men jag har i princip sagt till alla att jag inte kommer att lösa deras dumheter denna gång, varsågoda att försöka själva liksom Känns rätt bra att helt enkelt bara släppa det.
Inte förankrat med chefen dock, så får väl ringa honom när han vaknar sen.
Försöker även få alla att komma och hämta sina nya accesstaggar. De verkar inte förstå när man säger att de inte kommer komma in med gamla passerkort och därför behöver ha taggarna nu.
För att lösa problemet har jag nu på morgonen programmerat in att massmail skickas ut varje dag i 14 dagar som påminner om att de ska hämta ut taggar, Samtidigt skickas samma text ut som nyhet samt anslagstavle-inlägg på intranätet Kommunikation kommer att mörda mig men jag är verligen inte på humör för att lösa dumheter och folk som ytterligare krånglar till det för mig på jobbet.
Definitivt någon fd receptionist som spökar för att hämnasSpöken?
Du hittar hela serien på Youtube, både Winds of War och War and Remembrance. Jag har You Tube Premium. Jag hittade den by mistake när jag letade efter en helt annan sak och sökte på war och vips, där var den. Det är en av de få serier jag såg way back och som helt klart håller fortfarande. Otroligt välgjord och lysande skådspelare.O hjälp vilken blast from the past, hade helt glömt bort den men vet att jag följde den när det begav sig. Minns typ ingenting av innehållet efter alla dessa år men det hade varit roligt att se den igen! Går den på någon tv-kanal nu eller streamingtjänst?
Härligt ! Jag har precis avklarat en väldigt krävande och intensiv 2-dagars-workshop. Nu väntar två lugna planeringsdagar och sedan tar jag också sommarlov.....Kompar ut imorgon kl 12 ish.
Sen fick jag gå in och jobba en timma på torsdag, men det var viktigt så.
Sen har jag semester
Vi har jobbat stenhårt sen i fredags för att kunna kompa ut.Härligt ! Jag har precis avklarat en väldigt krävande och intensiv 2-dagars-workshop. Nu väntar två lugna planeringsdagar och sedan tar jag också sommarlov.....
Det har jag gjort. Dock är ingen på kommunikation utbildade i kommunikation. Det är däremot jag. Dessutom känner jag min målgrupp mycket väl, den metod jag tillämpat är tyvärr enda sättet att få dem att ta till sig information - och inte ens då kan de ta till sig all information. Men lite är bättre än ingen.Nästa gång kan du testa att ta hjälp av kommunikation för att lösa problemet. Kommunikationsavdelningar har ofta en rad olika knep för att få ens målgrupp att bete sig på ett visst sätt. Det kan spara en massa tid och svordomar.