Ninnurur
Trådstartare
Nej tack för ambres och jag tränar 17.45!Dom kommer kl 17 när jag ska cykla från stationen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej tack för ambres och jag tränar 17.45!Dom kommer kl 17 när jag ska cykla från stationen!
Så blev det i morse, när jag klev av tåget och satte mig på cykeln började det regna, massor!Nej tack för ambres och jag tränar 17.45!
Tydligen går genast hem skyller på @LadyCovergirlVar det fredag igår?
Update: de svarade och sa att de inte fått tag på mig och skickat brev istället. Ingen har ringt mig alls så jag får väl hoppas på att brevet dyker uppBokar in telefontid med VC för att påpeka att de inte ringt upp mig på bokad telefontid med läkare.
Ironiskt nog har de inte ringt upp nu heller
Om du är rädd om din SGI så ska du inte säga upp dig så du får någon tid mellan jobben då du inte är anställd..Ska börja v.33 så ingen panik att säga upp mig, men samtidigt skönt att få det ut världen.
Vart inne nu å skulle skriva nått papper, mamma har hjälpt mig med formuleringen då jag är helt lost och super förvirrad, aldrig gjort det här innan så helt nytt.
Kommer nog bli bra när det är klart.
O hjälp vilken blast from the past, hade helt glömt bort den men vet att jag följde den när det begav sig. Minns typ ingenting av innehållet efter alla dessa år men det hade varit roligt att se den igen! Går den på någon tv-kanal nu eller streamingtjänst?Ser på ett avsnitt av min gamla favoritserie Winds of War.
Update: de svarade och sa att de inte fått tag på mig och skickat brev istället. Ingen har ringt mig alls så jag får väl hoppas på att brevet dyker upp
Vad heter appen?Nog för det smällde rejält men inte såg jag blixten slå ner ute i fältet bara en halv kilometer från huset som blixtvaktsappen angav...Tur i alla fall att katten är inne för hon är ofta ute på åkrarna och springer .