Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mardrömmar.
Ville inte lämna sängen. Stannade lite längre än planerat.
Känner mig grå.
Men fick till en hyfsad runda och nu ska jag dricka dagens bästa kopp.
5C51352A-FBDC-4039-BD6E-3D02B91237A7.webp
 
Jag ska strax sätta mig i bilen för att åka till Bagarmossen (nya prover för ena hunden). Jag har ca. 34 minuters restid på pappret, men med den underbara Stockholmstrafiken så satsar jag på minst 1,5 h till 2 h restid. Tur att nackareservatet finns runt knuten om jag mot förmodan skulle vara framme tidigt.
 
Jag vann budgivningen på bokhyllan - som enda budgivare.... :D Jag stannade uppe till 22:50 igår och varje minut som tickade fram mot slutet tänkte jag att någon skulle hoppa in och lägga ett bud. Men icke.... :) Så nu får vi åka och hämta på lördag.... Hade varit smidigt att slippa ta med släpet, men jag är tveksam till att 126x96x30 cm smidigt och lätt går in i bilen.... Den lastar MYCKET, men jag är lite tveksam till bredden (alltså höjden på hyllan)...
 
Kroppen känns som att jag sprungit 2 maratonlopp på raken, men annars mår jag bättre än på flera dagar så det blir intressant att se vad diagnosen blir när de sista testerna/undersökningarna är gjorda.

Idag blir det bara till att slöa, slappa och på sin höjd vattna växtligheterna med slang 😊
 
Uppe och hoppar, det är väldigt somrigt ute idag! Det var på tiden!
Låg kvar en stund i sängen och sneglade på MoaBoa som desperat försökte öppna sin dörr och smita igen, men se den gubben gick inte för det fixade matte igår! :stop::D Hon borde heta RymmarBoa istället. RymmarBoa på nya äventyr låter som en utmrkt barnbok.
 
Dags att åka och ta hand om Trule mannen. Tyvärr får han stå över träning idag matte känner sig hängig. Tror tredje förkylningen på 3 månader är på G men den bryter inte ut helt utan ligger på lur. Nog för att jag har dåligt immunförsvar men det är här ju ett skämt 🥲
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 184
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 805
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 255
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp