Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KöarRäcker över bilnyckeln finns en härmed. *pekar ditåt*
Jag med - skulle till och med kunna tänka mig att betala en liten slant eller bjuda på fika.....
Hittills ingen åska alls här nere ännu i sommar - tack och lov !
Har precis lagt ett bud på en bokhylla på auctionet.... Funderar på hur högt jag kommer att vilja gå.... "Eländet" ska ju hämtas i Helsingborg också om jag vinner budgivningen. Cirka 13 mil enkel resa blir ju en del bensinpengar....
Ja, vi vet ju att du är lite....eljestJag åkte till Växjö för ett skåp... just sayin'
Ja, vi vet ju att du är lite....eljest
Haha....jo jag minns det....Jag åkte till Växjö för ett skåp... just sayin'
DUSCHAR du när det åskar.... Inte bra....Det smällde rätt bra medan jag var i duschen och det småmullrar lite fortfarande Det kom världens regnskur nyss också, välbehövligt.
DUSCHAR du när det åskar.... Inte bra....
Men man kan ju verkligen inte ta deras leveransalternativ. För 750 kr kunde de leverera till Växjö, men då har jag ju en 6 mil enkel resa DIT. Så, nä, tror inte det....Jag åkte till Växjö för ett skåp... just sayin'
Oj, då hade jag hoppat ut SNABBT.... ! Kanske till och med med schampo kvar i håret...Jag har inga problem med det, är det dags för hädanfärd så är det Den här gången började det dock åska efter jag klivit in i duschen.
Oj, då hade jag hoppat ut SNABBT.... ! Kanske till och med med schampo kvar i håret...
Signatur ÅSKRÄDD
Jag som har grav åskfobi skulle iaf duscha klart.Oj, då hade jag hoppat ut SNABBT.... ! Kanske till och med med schampo kvar i håret...
Signatur ÅSKRÄDD
Jag som har grav åskfobi skulle iaf duscha klart.
Men jag har inga fönster i badrummet så kan låtsas att inget pågår