Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du? Menar du a-kassan?Men alltså nej. Vara kvar i arbetsförmedlingen och söka 4 jobb/månad mot ersättning av 358 kr för jag jobbat tillräckligt? Känns som det kvittar!!!
Ja precis, var lite otydlig.Hur menar du? Menar du a-kassan?
Oj, kostar det SÅ mycket att gå på bio nu.... Ja, jag minns faktiskt inte när jag var på bio sist....Så, då har jag köpt biljett till Top Gun: Maverick Dags för bio imorgon
Lyxigt också att kunna köpa biljetter rabatterat via jobbet, det är en himla skillnad på 99 kr och 160kr!
Öh, hur hade de tänkt göra sen när alla frågor om ”var är Pelle?” kommer, ner hen inte synts till på ett tag? Så himla märkligt!Det var tydligen en kollegas eventuella sista dag idag
Hen har begärt och fått tjänstledigt men det skulle hemlighållas enligt chefen
Kommer kanske aldrig mer jobba hos oss då hen vill byta yrke
Fattar inte varför sånt ska hemlighållas kollegan ville ju liksom säga hejdå
Jag såg den för ett tag sen. Det var Topgun goes mission Impossible goes star wars typ.Oj, kostar det SÅ mycket att gå på bio nu.... Ja, jag minns faktiskt inte när jag var på bio sist....
Du måste recensera filmen sedan - jag är mycket nyfiken på den !
Då var det ju ett lite udda filmval....Men för att vara helt ärlig, jag ogillar Cruise och är inte jätteimponerad av flygplan.
Min man älskar flygplan och vi hade två gratis biljetterDå var det ju ett lite udda filmval....
Alltså det kommer ju snart fram det här är ju bara löjligtÖh, hur hade de tänkt göra sen när alla frågor om ”var är Pelle?” kommer, ner hen inte synts till på ett tag? Så himla märkligt!