Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta hand om dig!Fick mockat kattlådan.
Nu ska jag snart ta mediciner och dra mig mot sängen.
Har ätit för mycket så mår inte bra.
13 mil är väl ändå inget att åka? Det pendlar ju folk till jobbet. Åkte med mor för många år sedan och hämtad ett bord. 160 mil ca enkel resa.Hittills ingen åska alls här nere ännu i sommar - tack och lov !
Har precis lagt ett bud på en bokhylla på auctionet.... Funderar på hur högt jag kommer att vilja gå.... "Eländet" ska ju hämtas i Helsingborg också om jag vinner budgivningen. Cirka 13 mil enkel resa blir ju en del bensinpengar....
Kan du inte ansöka om fönstertvätt i någon fond?Blåst och regn.
Inget jag hade förutsett. Inte SMHI heller. Himla onödigt.
Ni blir jag tvungen att hålla mig inomhus och städa, samt skriva dagordning till kvällens möte.
Mitt hem ser ut som ett bombnedslag. Mest är det dammigt och fullt med hundhår. Orkar jag städa? Näe. Dessutom har jag fattat beslutet att mina fönster får hoppa över fönstertvätt den här sommaren. Jag orkar inte.
Den lilla ork jag har använder jag till roligare saker.
Kan man kanske tycka. Men det blir ju en del bensinpengar, eller hur? Och med diverse saker som har hänt ända från hästens operation i höstas och framåt så är jag lite "snål" (sparsam) med mina pengar...13 mil är väl ändå inget att åka? Det pendlar ju folk till jobbet. Åkte med mor för många år sedan och hämtad ett bord. 160 mil ca enkel resa.
Klokt. Grannen fick en rejäl smäll när han diskade och åskan slog ner och gick via brunnen. Jag står heller inte i duschen när åskan är nära.Oj, då hade jag hoppat ut SNABBT.... ! Kanske till och med med schampo kvar i håret...
Signatur ÅSKRÄDD
Fönstertvätt hände nog senast 2018 här, när det var dags att måla karmar och bleck också. Annars är ett halvskimrande mönster av spindelväv ganska vackert i kvällssolen också!Blåst och regn.
Inget jag hade förutsett. Inte SMHI heller. Himla onödigt.
Ni blir jag tvungen att hålla mig inomhus och städa, samt skriva dagordning till kvällens möte.
Mitt hem ser ut som ett bombnedslag. Mest är det dammigt och fullt med hundhår. Orkar jag städa? Näe. Dessutom har jag fattat beslutet att mina fönster får hoppa över fönstertvätt den här sommaren. Jag orkar inte.
Den lilla ork jag har använder jag till roligare saker.
Barnen själv hemma?Barnet är hemma och jag har städat kattlådan. Nu ska jag dra på mig uniformen och köra till Malmö.
Jag har tidigare i tråden skrivit att jag gillar att sitta nära scenen när jag är på föreställningar. Så nu slog jag till på en scenplats på musikalen Cabaret på operan i höst! Man får sitta vid ett av caféborden på Kit cat club under föreställningen. Känns hur bra som helst biljetterna kostade såklart mindre än ordinarie biljetter kommer bli en häftig upplevelse är jag övertygad om! Mitt motto i livet är att jag inte vill dö nyfiken och det hade jag nog gjort om jag inte gjort detta. Ni får vänta till november på att få en rapport från detta om ni är nyfikna.
Barnen själv hemma?